بازدید 6132
۱

اموال داخلی زنجانی شناسایی شد

کد خبر: ۷۷۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 16 February 2018
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اموالی که بابک زنجانی در داخل ایران داشته و به نام خودش بوده مورد شناسایی قرار گرفته است.

احمد تویسرکانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا اموال بابک زنجانی به طور کامل شناسایی شده است یا خیر؟ گفت: اموالی که این فرد در داخل ایران داشته و به نام خودش بوده مورد شناسایی قرار گرفته است.

وی افزود: ما اطلاعات خود را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار داده‌ایم، اما باید این نکته را در نظر بگیریم که همه اموال این فرد ثبت شده نیست.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: ممکن است یک سری از اموال به نام افراد دیگری ثبت شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: به همین جهت هم احتمال دارد که قاضی عنوان کند فلان آقا هم در این خصوص مرتبط بوده و از ما بخواهد که اموال آن فرد را هم شناسایی کنیم و پاسخ استعلام را ارائه دهیم.

این در حالی است که دادستانی تهران، ارزش اموال بابک زنجانی در ایران را دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده، اما وکیل شرکت نفت می‌گوید این اموال، هزار و ۶۰۰ میلیارد هم ارزش ندارد، اما وکیل بابک زنجانی معتقد است ارزش اموال موکلش، حداقل سه هزار و ۶۰۰ میلیارد است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
این مردک بدبخت زنجانی نیست بلکه شوهر جانی است آنهم شوهر جان تی تیش مامانیهایی که به لطف هفت خط بودن بابک شوهر جانی در آمریکا و اروپا در حال چریدن علفهای تازه هستند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان