بازدید 5424

سرنوشت صادقیان و رضاییان در انتظار مسلمان

کد خبر: ۷۷۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 17 February 2018

هافبک پرسپولیس دیگر جایی در اندیشه‌های برانکو ایوانکوویچ ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، محسن مسلمان چند بازی متوالی است که نه تنها جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس ندارد بلکه حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم به میدان نمی‌آید. این در حالی است که برانکو در همه این بازی‌ها در بین دو نیمه او را از نیمکت بلند کرده و می‌خواهد به همراه دیگر نفرات ذخیره خودش را برای ورود به میدان آماده کند.

شماره 77 پرسپولیس اولین باری نیست که در تیمش نیمکت‌نشین می‌شود، او قبل از رفتن بشار رسن به اردوی تیم المپیک عراق هم جای خود را به این بازیکن داده بود اما وقتی او رفت، مسلمان برای مقطعی دوباره به بازیکن ثابت تبدیل شد. اینکه چرا مسلمان به یکباره از چشم برانکو افتاد چند دلیل دارد که مهمترین آن برمی‌گردد به عملکرد ضعیف این بازیکن در رقابت‌های آسیایی و بازی‌های حساسی که پرسپولیس در این فصل مقابل الاهلی و الهلال انجام داد. شماره 77 سرخپوشان در دیدار‌های رفت‌وبرگشت مقابل این تیم‌ها (به ویژه دیدار رفت با الهلال) از ضعیف‌ترین نفرات تیمش بود. به نوعی برانکو همان مقطع متوجه شد که روی بازی‌های بین‌المللی و حساس تیمش نمی‌تواند روی مسلمان به عنوان یک هافبک طراز اول حساب کند. از همان موقع به بعد هم این بازیکن کم‌کم در پرسپولیس جایگاه اصلی خود را از دست داد.

مسلمان جدا از مسائل فنی در موارد اخلاقی هم رفتارش در تمرینات طوری نبوده که برانکو از وی رضایت داشته باشد از این‌رو به طور کل از اندیشه‌های این مربی خارج شده است. در شرایط فعلی که برانکو از دو هافبک دفاعی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند، وحید امیری و فرشاد احمدزاده به عنوان دو هافبک کنار مورد استفاده قرار می‌گیرند. سیامک نعمتی و بشار رسن هم بازیکنان رزرو در این دو پست به حساب می‌آیند که اخیرا احمد نوراللهی هم به این جمع اضافه شده است. با این شرایط مسلمان گزینه چهارم برای تعویض برانکو در مرکز میدان به حساب می‌آید. از این‌رو حتی اگر برانکو تمایلی برای تمدید قرارداد مسلمان نداشته باشد اصلا نباید تعجب کرد.

شاید فقط مسلمان در صورت تغییر رفتارش و خیلی خوب و با انگیزه تمرین کردن بتواند نظر برانکو را تغییر دهد چرا که در غیر اینصورت به سرنوشت پیام صادقیان و رامین رضاییان در تیمش دچار خواهد شد. هر چند تجربه نشان داده اگر بازیکنی از چشم برانکو بیفتد دیگر محال است مورد توجه این مربی قرار بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان