بازدید 7918
۲

محاکمه پسر نوجوان مقصر در مرگ «پرنیان» کوچولو‎

کد خبر: ۷۷۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 17 February 2018
پسرنوجوان که چندی قبل هنگام موتورسواری در ساحل شمال و پس‌از تصادف با دخترک 6 ساله، او را به کام مرگ هولناکی کشانده بود، دردادگاه شهرستان بابلسرتحت بازجویی قرارگرفت.

به گزارش ایران آنلاین، این حادثه ساعت 15و30 دقیقه عصر روز جمعه 13 بهمن ماه 96 در یکی از محله‌های بابلسر-استان مازندران- رخ داد که در جریان آن دخترکوچولویی به نام «پرنیان» زیرچرخ موتورسیکلت پسرنوجوان جان باخت.

پدربزرگ قربانی ماجرا که هنگام وقوع حادثه، کنار نوه‌اش بود در این باره به خبرنگار ما گفت: «پرنیان»، نوه پسری من بود. مادر او بلافاصله بعد از تولد دخترش از پسرم جدا شد و زندگی جدیدی را شروع کرد. از همان موقع نیز نوه‌ام با ما زندگی می‌کرد.

روز حادثه ما برای هواخوری کنار ساحل رفته بودیم. داشتیم از ساحل صدف جمع می‌کردیم که یکباره موتورسیکلت با پرنیان تصادف کرد و نوه‌ام روی ماسه‌های ساحل افتاد و به علت شدت ضربه وخونریزی در دم جان سپرد.

این در حالی بود که موتورسواران با دیدن این صحنه بسرعت فرارکردند اما مأموران پلیس که بسرعت وارد عمل شده بودند، با تلاش‌های گسترده راننده موتورسیکلت را شناسایی و بازداشت کردند.

پس ازتحقیقات مقدماتی، اواخرهفته گذشته متهم بازداشت شده در حضور پدربزرگ قربانی حادثه برای تحقیقات قضایی به شعبه 102 دادگستری بابلسر انتقال یافت.

بعد از تفهیم اتهام، عامل حادثه به تشریح جزئیات روزماجرا پرداخت و ضمن ابراز پشیمانی شدید، خواستار بخشش اولیای دم شد.

وی درباره حادثه گفت: در حال موتورسواری در ساحل بابلسر بودم که ناگهان کنترل موتور از دستم خارج  و به سمت دختربچه منحرف شد و با او برخورد کردم. من گواهینامه موتور ندارم و اتهام‌ام را می‌پذیرم.

قاضی پرونده نیز با توجه به اعتراف‌های صریح متهم، او را به‌خاطر نداشتن گواهینامه، فرار از محل حادثه، موتورسواری در منطقه ممنوعه و تصادف منجر به مرگ مجرم شناخت و برایش قرار قانونی صادر کرد.

بنا بر این گزارش، قرار است بزودی حکم دادگاه درباره متهم صادر شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
اعدامش کنید تا هر کسی گواهینامنه نداشت ، با موتور جان بی گناهی را نگیرد . بخشیدن این قاتل ، ظلم به بچه 6 ساله ای است که از دنیا هیچ درک نکرده به خاطر خوشگذرانی این فرد ، دنیا و آرزوهایش را رها کرد و در خاک سرد جای گرفت .
از همه بدتر فرار کردنشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر