بازدید 2377

فعالیت برخی افراد در حرفه پزشکی بدون داشتن مهارت

کد خبر: ۷۷۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 17 February 2018

معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: یکی از چالش های جامعه ما، فعالیت برخی افراد در صنف پزشکی بدون مهارت و مدرک آن خدمت است.

به گزارش میزان، قاسم جان بابایی در همایش کشوری «آشنایی با امور حقوقی و قضائی/آیین و مقررات بر امور درمان» که در محل وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: یکی از اهداف کلان طرح تحول سلامت، دسترسی مردم به خدمات ایمن است، این بدان معناست که اصل نظارت در طرح تحول سلامت نهفته است.

وی گفت: کار نظارت پیگیری اخلاق حرفه‌ای در هر صنف بوده و پیگیری این مهم که افراد بر اساس توانمندی که دارند خدمت ارایه دهند.

معاون وزیر بهداشت، ادامه داد: یکی از چالش‌های جامعه ما، فعالیت برخی افراد در صنف پزشکی بدون مهارت و مدرک آن خدمت است، یکی از مهمترین وظایف نظارت این است که از فعالیت این مراکز غیر استاندارد و افراد متخلف جلوگیری کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از چالش ها، مشاهده برخی تبلیغات غیرمجاز و بی اساس در سطح شهر و فضای مجازیست که سلامت مردم را نشانه گرفته است.

جان بابایی تاکید کرد: مهم‌ترین کار در حوزه بهداشت و درمان آگاهی مردم از حق قانونی خودشان است که می‌تواند باعث نهادینه شدن نظارت در جامعه و امنیت در سلامت گردد.

وی گفت: یکی از نعمت‌های بعد از انقلاب اسلامی افزایش سطح تحصیلات مردم و هوشیاری آنهاست که منجر به تقویت نقش نظارتی آن‌ها می‌شود.

معاون درمان وزارت بهداشت،افزود: اصل کار ما این است که پیشگیری و آگاهی اتفاق بیفتد. هدف ما این است خدمات ایمن را در کنار خدمات ارزان که ارمغان طرح تحول سلامت است ارائه دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل