بازدید 2038

توضیح رئیس دانشگاه تهران برای انتخاب مدیر گروه مطالعات منطقه ای

کد خبر: ۷۷۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 18 February 2018

رئیس دانشگاه تهران درخصوص نحوه انتخاب مدیر گروه مطالعات منطقه ای این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مهر، محمود نیلی احمدآبادی گفت: درخصوص انتخاب مدیر گروه و روسای دانشکده ها در آیین نامه مدیریت دانشگاه ها آمده است که با مشورت اعضای هیات علمی این افراد تعیین شوند.

وی افزود: آیین نامه مدیریت دانشگاه ها اجازه نمی دهد که انتخابات صورت گیرد اما ما در دانشگاه تهران برای حفظ این آیین نامه و باتوجه به اینکه معتقد به انتخاب رئیس دانشکده، گروه و دانشگاه توسط اعضای هیات علمی هستیم یک راه میانه را انتخاب کردیم.

رئیس دانشگاه تهران اظهار داشت: براین اساس اعلام کردیم که از اعضای هیات علمی نظرخواهی صورت گیرد و دو نفر به رئیس دانشگاه معرفی شود و از میان این دو نفر فرد نهایی انتخاب شود.

نیلی احمدآبادی عنوان کرد: برای انتخاب روسای دانشکده ها و گروه ها همواره دو نفر به رئیس دانشگاه معرفی می شوند.

وی گفت: در حکم نهایی مدیران گروه های آموزشی سه پارامتر اقبال اعضای هیات علمی به افراد معرفی شده، برنامه و نظر رئیس دانشکده در نظر گرفته می شود و در نهایت حکم از سوی رئیس دانشگاه اعلام خواهد شد.

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: در خصوص انتخاب رئیس گروه مطالعات منطقه ای نیز به محض اینکه رئیس دانشکده برنامه های اعضای هیات علمی را ارسال کردند، برنامه ملاحظه شد و براساس نظر رئیس دانشکده حکم نهایی زده شد.

نیلی احمدآبادی گفت: در انتخاب رئیس گروه مطالعات منطقه ای کاملا روال معمول دانشگاه طی شده است.

به گزارش مهر، انتخابات برای مدیر گروه مطالعات منطقه ای دانشگاه تهران انجام شد و از مجموع ۱۳ رای احمد دوست محمدی ۸ رای و الهه کولایی ۵ رای کسب کرد اما در نهایت الهه کولایی از سوی رئیس دانشگاه در این سمت منصوب شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر