بازدید 8428
گزارش

نشست جالب تمام مسئولان کمیته المپیک ایران/علی آبادی کنارصالحی امیری!

در ورزش به شدت سیاست زده ایران که عموما هر مدیری تازه واردی، عملکرد مدیران قبلی را نفی می کند و در صدد تخریب کارنامه گذشتگان برمی آید، این حرکت در خور تحسین است.
کد خبر: ۷۷۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 18 February 2018

نشست هم نشینی کم سابقه ای با حضور روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک پس از انقلاب برگزار شد و طی آن مدیران با سلایق سیاسی مختلف دور یک میز نشستند. البته حضور برخی افراد در عکس پایانی که تا امروز سابقه ای در دبیرکلی و ریاست کمیته نداشته اند، در نوع خود جالب است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از کمیته ملی المپیک، نشست هم اندیشی مسئولین کمیته ملی المپیک برگزار شد و در ابتدای این نشست که با هدف بهره مندی از تجارب و نقطه نظرات روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برگزار شد، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به ضرورت تدوین تاریخ شفاهی ورزش قهرمانی عنوان داشت: انتظار مسئولین فعلی کمیته، همکاری همه مدیران دراین راستا بوده و بدون تردید تجربیات و اندیشه های مدیران قبلی کمیته نقش بسزایی در تدوین برنامه های راهبردی کمیته ملی المپیک و حتی ورزش کشور برای آینده خواهد داشت. صالحی امیری با طرح چالش های اصلی حوزه ورزش قهرمانی از مدیران پیشین این کمیته برای تبادل تجارب خود نظرخواهی کرد و هدف از برگزاری چنین نشستهایی را بهره مندی از تجارب و نقطه نظرات روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دانست.

نشست هم اندیشی روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته با دعوت سیدرضا صالحی امیری وحضور کیومرث هاشمی، محمد علی آبادی، رضا قراخانلو، سید مصطفی هاشمی طبا، عیسی کلانتری، حسن غفوری فرد، حسین محلوجی، بهرام افشارزاده، سید نصراله سجادی، علی کفاشیان، مهدی کرباسیان، شاهرخ شهنازی، فضل اله باقرزاده، مجید شایسته، علی دادگر و کیکاووس سعیدی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ورزش به شدت سیاست زده ایران که عموما هر مدیری تازه واردی، عملکرد مدیران قبلی را نفی می کند و در صدد تخریب کارنامه گذشتگان برمی آید، این حرکت در خور تحسین است.

کمیته ملی المپیک

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل