بازدید 5240

میلان 1-0 سمپدوریا: روسونری سخت جان مثل گتوزو

کد خبر: ۷۷۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 19 February 2018

میلان در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 سمپدوریا را شکست دهد و با تیم حریف در امتیاز 41 برابر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان گنارو گتوزو در ادامه نتایج خوب شان در هفته های اخیر، امشب با یک گل سمپدوریا را شکست دادند تا حالا با این تیم که در رتبه ششم جدول قرار دارد، در امتیار 41 برابر شوند. میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. ارسال کالابریا به دست بازیکن سمپدوریا برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ریکاردو رودریگز پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را گوشه دروازه زد اما ویویانو با یک واکنش تماشایی، توپ را دفع کرد.

 برتری میلانی ها بعد از این موقعیت از دست رفته ادامه داشت و این تیم در دقیقه 13 بالاخره به گل رسید. روی ارسال دقیق کالابریا از سمت راست بود که توپ در محوطه جریمه به بوناونتورا رسید و او هم با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد. بعد از این گل بازیکنان میهمان برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما پس از این بار دیگر میلانی ها بر بازی مسلط شدند و توانستند چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کنند؛ اما در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. پس از آن بار دیگر میلانی ها پیش کشیدند و چند موقعیت خوب روی دروازه حریف داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.برتری روسونری تا دقایق پایانی ادامه داشت و این تیم چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 1-0 میزبان به پایان رسید.

میلان-سمپدوریا-سری آ

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار