بازدید 2573

ترافیک پرحجم در محور یاسوج - سمیرم

کد خبر: ۷۷۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 19 February 2018

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام وجود ترافیک پرحجم در محور یاسوج - سمیرم گفت: محدودیت تردد خودروهای شخصی در محورهای اصفهان - سمیرم و یاسوج - سمیرم ادامه دارد.

به گزارش فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محور تبریز - زنجان در آذربایجان شرقی، خوی - ماکو و ماکو - چای‌پاره در استان آذربایجان غربی، کرمانشاه - اسلام‌آباد غرب در کرمانشاه و ملایر - اراک در استان همدان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان و آ‌ذربایجان غربی اشاره و تصریح کرد: در محور سمنان - دامغان نیز بارش باران گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات محور کندوان و فیروزکوه اشاره و بیان داشت: در ارتفاعات استان آذربایجان شرقی، محور ارومیه - سلماس در استان آذربایجان غربی، محورهای بجنورد - اسفراین و آشخانه - چمن‌بید در خراسان شمالی و قزوین - رشت در استان قزوین مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی اشاره شده است.

وی ادامه داد: در گردنه اسدآباد در استان همدان، محور کلاله - مراوه - تپه در گلستان و بجنورد - اراک در لرستان و همچنین اکثر محورهای استان کردستان نیز مه‌گرفتگی و کاهش دید وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی کشور اشاره و اعلام کرد: ترافیک در ورودی کلانشهر تهران پرحجم گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی به منطقه سمیرم در استان اصفهان که سقوط هواپیمای آسمان در آن محدوده گزارش شده است، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور یاسوج - سمیرم پرحجم است.

وی به محدودیت تردد در محورهای اصفهان - سمیرم و یاسوج - سمیرم اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در تردد و عبور و مرور خودروهای امدادرسانی، پلیس راه از تردد غیرضروری خودروهای شخصی جلوگیری می‌کند و به غیر از خودروهای کمکی و امدادرسان سایر خودروها اجازه تردد در این مسیر را ندارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان