بازدید 3325

فولادگر: بنیاد شهید مدافع حقوق ایثارگران باشد

نماینده مردم اصفهان با انتقاد از عملکرد بنیاد شهید گفت: بنیاد شهید مدافع حقوق ایثارگران باشد.
کد خبر: ۷۷۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 19 February 2018

حمیدرضا فولادگر نمایند همردم اصفهان در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) به بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج تسلیت گفت: امیدوارم رسیدگی موثری نسبت به این حادثه انجام شود و از رخداد اینگونه حوادث جلوگیری شود.

وی افزود: در آستانه ماه اسفند و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی هستیم که تحت عنوان بنیاد شهید و امور ایثارگران متکلف امور ایثارگران کشور است. ضمن تقدیر از زحمات مدیران فعلی و قبلی که متحمل زحماتی شدند، بنیاد شهید و امور ایثارگران باید مدافع حقوق ایثارگران باشند. اگر قرار است بنیاد شهید فقط مدافع حقوق دولت و دستگاه‌های اجرایی باشد پس خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید یک تشکل صنفی برای خود ایجاد کنند تا این تشکل از حقوق آنها دفاع کند. انتظار داریم بنیاد شهید مدافع حقوق ایثارگران باشد.

فولادگر با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: دولت سال‌هاست تلاش کرده سیستم بانکی را به سمتی سوق دهد که شاهد کاهش نرخ سود تسهیلات و شاهد کاهش نرخ سپرده‌های بانکی باشیم اما به دلیل عدم مدیریت بازار ارز برای اینکه نقدینگی را به بازار پولی، مالی و بازار طلا سوق دهد، سپرده‌های ۲۰ درصدی یا ارز بنیان یا پیش فروش سکه انجام داد. البته این اقدامات، اقدامات موقتی است. ولی با تلاشهایی که انجام شد مغایر است. این موضوع به ضرر تولید است. این نقدینگی باید به سوی تولید برود.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: برای بهار و تابستان در بحث آب شرب نگران هستیم. نگران آب شرب استان اصفهان و فلات مرکزی هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر