بازدید 8305
سوژه

حضورخواهران منصوریان درتیم نجات سانحه هوایی+عكس

کد خبر: ۷۷۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ 19 February 2018

در حاشیه اخباری که امروز از منطقه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج به گوش می رسید، خبر حضور خواهران منصوریان در این منطقه برای امدادرسانی جالب به نظر می رسید.

به گزارش تابناك ورزشي، سهیلا و شهربانو منصوریان برای کمک به امدادگران راهی مناطق کوهستانی شده و در امر امدادرسانی به نیروهای متخصص کمک کردند. الهه منصوریان که امروز خواهرانش را همراهی نکرده بود، درباره حضور این 2 قهرمان ووشوی جهان در منطقه سقوط هواپیما توضیحاتی را ارائه کرد. این قهرمان زن ایرانی ووشوی جهان درباره دلیل حضور خواهرانش در عملیات امداد گفت: ما اصالتا برای منطقه سمیرم اصفهان هستیم و به همین دلیل با منطقه ای که این حادثه رخ داده، آشنا هستیم. امروز کوهنوردانی که راهی این منطقه شده بودند تا لاشه هواپیما را پیدا کنند، با ما تماس گرفتند و از ما کمک خواستند. به همین دلیل سهیلا و شهربانو که به منطقه کاملا تسلط داشتند، به آنجا رفتند تا شاید کاری از دستشان بر بیاید.

 حضورخواهران منصوریان درتیم نجات سانحه هوایی+عكس

وی افزود: ما از بچگی کنار هم به کوهنوردی می رفتیم و کاملا به کوه دنا اشراف داریم. مخصوصا شهربانو آنجا را مثل کف دستش می شناسد و به همین دلیل حضور او امروز می توانست کمک بزرگی باشد.الهه منصوریان درباره آخرین اخبار از جست و جوی خواهرانش و دیگر نیروهای امدادی گفت: طبق اخباری که من دارم، منطقه ای که هواپیما سقوط کرده، شناسایی شده است. حتی لاشه هواپیما پیدا شده و من نمی دانم چرا به صورت دقیق اعلامی در این باره نشد. البته هنوز نتوانستم با سهیلا و شهربانو مفصل صحبت کنم چون در مناطق کوهستانی هستند.

وی در پایان گفت: حادثه بسیار تلخی رخ داده و به خانواده درگذشتگان تسلیت می گویم. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در کشور نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار