بازدید 15178

سرپیچی الهلالی‌ها از احترام به جانباختگان سقوط

حریف عربستانی استقلال حاضر به یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان سقوط هواپیما نشد.
کد خبر: ۷۷۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 20 February 2018

حریف عربستانی استقلال حاضر به یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان سقوط هواپیما نشد.

به گزارش ایلنا، پیش از این قرار بود به احترام هموطنان جانباخته‌مان در حادثه سقوط هواپیمای مسیر تهران - یاسوج، در دیدارهایی که میزبانی آن بر عهده نمایندگان کشورمان است، یک دقیقه سکوت برقرار شود.

این پیشنهاد از سوی استقلال و ذوب آهن به AFC ارسال شد و مورد موافقت قرار گرفت تا روز گذشته و پیش از دیدار این تیم مقابل لوکوموتیو انجام شد.

قرار بود این سکوت پیش از شروع دیدار استقلال - الهلال که به میزبانی استقلال در عمان برگزار شده است هم انجام شود ولی حریف عربستانی آبی‌های پایتخت از این موضوع سرپیچی کرده و یک دقیقه سکوت را رعایت نکرد.

در این میان بازیکنان خارجی الهلال تنها کسانی بودند که در ابتدا روی دایره میانی زمین به خط شده و یک دقیقه سکوت را رعایت کردند که آنها هم وقتی واکنش هم‌تیمی‌های خود را دیدند از ادامه اینکار منصرف شدند.

مشابه این اتفاق حدود 8 ماه قبل و در جریان دیدار استرالیا - عربستان که به دلیل حادثه تروریستی در لندن و کشته‌شدن دو استرالیایی برگزار شده بود هم افتاد و تنها یک بازیکن عربستانی حاضر به ادای احترام نسبت به حریف خود شد.

با توجه به اختلافاتی که میان فوتبال ایران و عربستان وجود دارد و بحث امتیاز میزبانی که سرو صدای زیادی در 2 سال اخیر ایجاد کرده است، این واکنش از سوی الهلالی‌ها قابل پیش‌بینی بود و با توجه به اینکه در فوتبال عربستان رفتارهای اینچنینی سابقه‌دار بوده است، اتفاق عجیبی به نظر نمی‌رسید.

دو تیم از ساعت 17 به مصاف هم رفته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۱۱
شعور این قوم در همین حده هیچ انتظاری از اینا نباید داشت
عجیب اینجاست که چرا ما حاضر میشیم تا با اینها بازی کنیم... آن هم در یک کشور دیگه!
باعث تاسف است که ورزش در عربستان و ایران به یک مسئله سیاسی تبدیل شده است. حداقل تلاش دولتها میتواند زدودن سیاست از صحنه های ورزشی باشد
مرک بر آل سعود
برد بی معرفتهای الهلال ، برای استقلالیها حلال!
دمشون گرم بچه ها
جوابشونو تو زمین دادن
اصن ما چرا داریم به زور تو یه کشور دیگه بازی می کنیم... ما که عمراَ قهرمان نمی شیم .. پس زیر بار حرف زور عربها و AFC خودفروخته هم نشیم... مثلا قبول نکنیم تو عمان بازی کنیم چه کار می خوان بکنن ... می خوان حذفمون کنن ... خب ما که آخرش حذف می شیم ... AFC حذفمون کنه هزینه هامونم کمتر میشه!!
موقعی که پادشاه انها فوت کرد هم عده ای در ایران تا جای که دلشان خواست به او بی احترامی کردند.
ماشاالله خیلی انسانیت دارند
مفتی ها وهابی این کار را مجاز نمیدونن فرقی نمی کنه مسلمان یا غیر مسلمان
از نظر عربستانی ها ما کافریم و مشرک.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر