بازدید 3726

تایید حکم اعدام چهار بحرینی

دادگاه تجدیدنظر نظامی بحرین روز چهارشنبه حکم اعدام چهارغیر نظامی به اتهام ایجاد شبکه تروریستی و تلاش برای ترور یک فرمانده نیروهای مسلح این کشور را تایید کرد.
کد خبر: ۷۷۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸ 22 February 2018

 دادگاه تجدیدنظر نظامی بحرین روز چهارشنبه حکم اعدام چهارغیر نظامی به اتهام ایجاد شبکه تروریستی و تلاش برای ترور یک فرمانده نیروهای مسلح این کشور را تایید کرد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری دولتی بحرین گزارش داد؛ محکومان تلاش هایی برای ترور «خلیفه بن احمد آل خلیفه» از فرماندهان نیروی مسلح بحرین و سایر اقدامات مجرمانه آغاز کرده بودند.
این خبرگزاری هویت محکومان را «مبارک عادل»، «سیدفاضل السید عباس»، «سیدعلوی السید حسین» و «محمد عبدالحسن المتغوی» اعلام کرد.
دادگاه دیگری در بحرین همچنین امروز «نبیل رجب» فعال مدنی این کشور را به اتهام اخلال در امنیت کشور از طریق فعالیت در فضای مجازی ( توئیتر ) به پنج سال زندان محکوم کرد.
دادگاه رژیم آل خلیفه ماه گذشته نیز در ادامه سرکوب مردم این کشور و خفه کردن صداهای مخالف، دو فعال این کشور را به اتهام مشارکت در قتل یک افسر به اعدام محکوم کرد.
بر اساس این گزارش، این دادگاه همچنین چهار دختر بحرینی را به پنج سال حبس، 19 تن را به حبس ابد، 17 بازداشتی را به 15 سال زندان، 9 تن را به 10 سال زندان و 11 زندانی دیگر را به 5 سال زندان محکوم کرد.
دادگاه رژیم آل خلیفه همچنین به سلب تابعیت 47 بحرینی رأی داد.
بحرین از 14 فوریه 2011 صحنه انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است. مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن دولتی منتخب در کشورشان هستند.
سازمان «دیده بان حقوق بشر» در گزارش سال 2018 خود، رژیم بحرین را حکومتی سرکوبگر معرفی کرد و نوشت که حقوق بشر در سال گذشته میلادی وضعیت وخیمی در این کشور داشته است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر