بازدید 10513
۷

کشف محموله جدید قاچاق انسان در گمرک

کد خبر: ۷۷۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 23 February 2018

ماموران گمرک موفق به کشف محموله جدید قاچاق انسان در ساعت 2 بامداد امروز شدند.

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، ماموران گمرک بازرگان در بازرسی و کنترل هوشمند محموله های ورودی با رصد اطلاعات محموله ها در ساعت 2 بامداد امروز موفق به کشف یک محموله قاچاق انسان شدند.

در بازرسی و کنترل این محموله ماموران گمرک در لا به لای محموله قطعات یدکی دو پسر جوانی را کشف کردند که در داخل بار مخفی شده بودند و قصد داشتند به صورت غیر قانونی وارد کشور شوند.


این کامیون که ترکیه ای و حامل بار قطعات یدکی بود، پس از بارگیری قطعات یدکی در کشور آلمان به سمت مرز بازرگان حرکت و قصد داشت این محموله را در تهران تخلیه کند.

این سیزدهمین محموله قاچاق انسان است که توسط ماموران گمرک در سالجاری کشف می شود . تاکنون بیش از 500 مورد قاچاق انسان به صورت فردی یا گروهی، ایرانی یا اتباع سایر کشورها از سوی گمرک ایران کشف و در مراجع قضایی پرونده تشکیل شده است.

بر اساس گزارش دفتر اطلاعات منطقه ای سازمان جهانی گمرک (RILO) در سال 2017 ، گمرک ایران در مبارزه با قاچاق رتبه اول دنیا را کسب کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
با این حجم قاچاقی که وارد کشور میشه .دیگه نیازی به جنگ و تحربم برای اسیب زدن به این مملکت نیست.بی تفاوتی ومنفعل بودن مسئولین و عده ای منفعت طلب تولید را کاملا نابود کرد .وبه دنبال ان بیکاری ومشکلاتی که میبینید.متعصفانه هنوز هم چشمها باز نشده.شاید منفعت در اینه که خودشونا به خواب بزنند.مگه میشه یه کشور که همزمان داره تو چند جبهه با تروریستها مبارزه میکنه نتونه مرزهای کشورشا کنترل کنه .
اهل هر کجا هستند بایستی مخشان تاب برداشته باشد.
پاسخ ها
هیتلر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
مطمئنی که میخواستن وارد بشن؟
yebande
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
آخه یکی نیست به اینا بگه اینهمه جا تو جهان و همین دور و اطراف چرا اومدید ایران؟!مردم خودمون دارن از گشنگی میمیرن
اهل هر کجا هستند بایستی مخشان تاب برداشته باشد.
دو عدد انسان کشف کردید با تجهیزیات هوشمند؟؟ طرف با 405 روز روشن 15 نفر رو از مرز رد میکنه
فکر کردند ایران بهشت بیکاران هست ودولت ماهانه به پناهندگان هزاردلار پرداخت میکند لطفا انان را به روانکاو معرفی کنیدایران را با المان اشتباهی گرفته اند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار