بازدید 4586
۲

۳ کشته و ۵ مجروح در ۲ حادثه اتوبوس‌های ولوو

کد خبر: ۷۷۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 23 February 2018
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در ۲ حادثه اتوبوس متاسفانه ۳ تن کشته و ۵ تن مجروح شدند.

به گزارش فارس، سرهنگ نادر رحمانی افزود: در حادثه اول حوالی ساعت ۳:۵۰ در کیلومتر ۴۵ محور آباده به اصفهان در شمال استان فارس یک دستگاه اتوبوس ولوو با ۱۶ سرنشین از جاده خارج شد که در این حادثه ۲ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

وی با بیان این که اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی آسیا سفر تهران بود که از شیراز به سمت پایتخت در حال تردد بود گفت: برابر نظر کارشناسان پلیس راه استان، عدم توجه به جلو راننده اتوبوس علت این حادثه بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حادثه دیگری در کیلومتر ۷۹ محور‌ کرمان - یزد یک دستگاه اتوبوس ولوو با ۱۶ سرنشین به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، واژگون شد که در این حادثه یک نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به این که اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی ۱۷ پیک صبا بود گفت: این اتوبوس از زاهدان به سمت یزد می رفت که دچار این سانحه شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان این که بارش برف و باران در بسیاری از محورهای کشور هم اکنون گزارش شده است از رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی حتما در محورهای برفگیر و کوهستانی، تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ و غذای گرم و پتو به همراه داشته باشند و از شتاب و عجله خودداری کنند تا به سلامت به مقصد برسند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
آخوندی تنها نیست. خخخ
ما ایرانیها به مرگهای تدریجی عادت کردیم. کک مون هم نمی گزه!
اگه غیر ازین بود در همین دقایقی که من درحال تایپ این نظر هستم دهها نفر در جاده های مملو از اتوموبیلهای غیراستانداری که برای پیش خریدش صف میکشیم، یا به دلیل تنفس هوای آلوده،پارازیت، داروهای تاریخ مصرف گذشته و خودکشی جان نمی دادن!
فقط مرگ و میرهای یکدفعه ای، اونهم تازه اگر تعدادش از یه حد آستانه ای بیشتر بشه، میتونن باعث سیل خروشان احساسات ما بشن!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر