بازدید 4699

استقلال موقعیت‌سازترین تیم ایرانی در آسیا

استقلال در بین تیم‌های ایرانی بیشترین موقعیت را در دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان ساخت و بیشترین شوت را هم زد. اما همراه با پرسپولیس و ذوب‌آهن ۱۱ شوت در چارچوب به ثبت رساند.
کد خبر: ۷۷۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 23 February 2018

در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا آمارها نشان می‌دهد استقلال شفر که تنها تیم ایرانی صدرنشین هم هست موفق‌ترین تیم ایرانی در خلق موقعیت بوده و بیشترین شوت را هم در بین ۴ تیم ایرانی به سمت دروازه حریفان زده است.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلالی‌ها در مجموع دو بازی برابر الریان و الهلال ۲۷ پاس کلیدی ثبت کردند. در این بین ۲۵ شوت به سمت دروازه حریفان زدند که ۱۱ شوت در چارچوب بود. هر ۳ گل استقلال هم در باکس دفاعی حریف زده شد و یک پاس گل هم برای آبی‌پوشان به ثبت رسید. بعد از استقلال تراکتورسازی قرار دارد که موفق شد ۲۴ پاس کلیدی را در دو بازی به ثبت برساند. البته تراکتور هیچ سودی از همه این پاس‌ها نبرد و حتی در به ثمر رساندن یک گل هم ناکام بود. بازیکنان تیم تبریزی ۲۴ شوت زدند که ۹ شوت آن‌ها هم در چارچوب قرار داشت اما هیچکدام از خط دروازه حریفان نگذشت تا تراکتور ناکام‌ترین تیم ایرانی ۲ هفته اول لیگ قهرمانان باشد.

پرسپولیس برانکو هم که با موقعیت‌سازی‌های پرتعداد شناخته می‌شود رفته رفته رو به فوتبال اقتصادی آورده و حالا برانکو از بازیکنان‌اش می‌خواهد از کمترین فرصت‌ها بیشترین استفاده را ببرند. پرسپولیسی‌ها هم در این امر موفق بوده‌اند و دقیق‌تر از دیگر تیم‌ها شوت زده‌اند. در آمار ثبت شده از پرسپولیس بعد از دو بازی ابتدایی لیگ قهرمانان ۱۶ پاس کلیدی دیده می‌شود. ۱۱ شوت از ۱۷ شوت قرمزها هم در چارچوب قرار داشته تا دقت ۶۵ درصدی در شوتزنی برای این تیم به ثبت برسد. به نوشته سایت برنامه نود هر ۴ گل قرمزها در باکس دفاعی حریف به ثمر رسیده است و در این ۴ گل ۳ پاس گل هم به ثبت رسیده است. آخرین تیم ایرانی هم ذوب‌آهن است که ۱۴ پاس کلیدی را به ثبت رسانده است. ذوب‌آهن ۲۰ شوت به سمت دروازه حریفان داشته و تعداد شوت‌های در چارچوب اصفهانی‌ها با پرسپولیس برابر بوده تا دومین تیم ایرانی باشد که دقت پاس بیشتر از ۵۰ درصد را به ثبت می‌رساند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان