بازدید 4053

قانون جنجالی دولت برای سقف ریاست برفدراسیون ها

کد خبر: ۷۷۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 24 February 2018

وزیر ورزش در جمع روسای فدراسیون‌های ورزشی اعلام کرد که در اساسنامه پیشنهادی فدراسیون‌های ورزشی که به دولت ارائه کردیم، سقف ریاست فدراسیون‌ها سه دوره است

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش در جمع روسای فدراسیون‌های ورزشی در اهواز اظهار داشت: در اساسنامه پیشنهادی فدراسیون‌های ورزشی که به دولت ارائه کردیم، سقف ریاست فدراسیون‌ها سه دوره است که امیدوارم با تصویب آن به جوانگرایی و طراوت در مدیریت ورزش کشور کمک کنیم. با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی و اینکه نسل جوان ما در این سال‌ها مسئولیت نداشتند، باید به مرور وارد عرصه اجرایی کشور شوند. جوانگرایی رویکرد دولت و شخص رییس جمهور است و همچنان که وزیری جوان را با 38 سال سن در کابینه دولت قرار دادند الگو و راه را به ما نشان داده‌اند.

وزیر ورزش تاکید کرد: وقت آن رسیده تا از مدیران جوان‌تر، باانگیزه‌تر و پر نشاط‌تر استفاده کنیم. در یکسال گذشته در ادارات کل استان‌ها مثل خوزستان این رویکرد را اجرا کردیم و قصد داریم این رویکرد را در فدراسیون‌ها نیز دنبال کنیم.سلطانی‌فر با بیان اینکه از روسایی که سنی از آنها گذشته می‌خواهم که خودشان به مدیران جوان‌تر فرصت بدهند، گفت: در دو، سه سال آینده باید فضا و طراوت جدیدی در مجموعه مدیریتی وزارت و فدراسیون‌ها داشته باشیم. وزیر ورزش در پایان در خصوص روند برنامه‌های ورزش ایران برای بازی‌های آسیایی گفت: ستاد بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراسیایی ظرف دو، سه هفته آینده جمع بندی خود را خواهد داشت تا ان شاءالله با برنامه ریزی که انجام می‌دهیم بتوانیم دستاورد خوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا داشته باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر