بازدید 5589

بشار رسن:هشدار دادم که مهاجم السد از ژاوی خطرناک‌تر است

کد خبر: ۷۷۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 24 February 2018

هافبک عراقی تیم پرسپولیس گفت: قبل از بازی با السد هشدار داده بودم مهاجم الجزایری این تیم خطرناک‌تر از ژاوی است.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا شکست سنگینی را مقابل السد متحمل شد و برخی دلیل این شکست را به سیستم برانکو که حتی یک هافبک طراح هم در آن دیده نمی‌شود، ربط می‌دهند. بشار رسن یکی از هافبک‌های طراح پرسپولیس است که شاید نظر خیلی‌ها این باشد که او باید در ترکیب اصلی سرخپوشان به میدان برود. این هافبک عراقی نظراتش را درمورد شکست سنگین پرسپولیس و دلیل نیمکت‌نشینی‌اش بیان کرد.

شکست سنگینی را مقابل السد پذیرا شدید و این اتفاق خیلی‌ها را غافلگیر و البته ناراحت کرد.
همین طور است. واقعاً هیچ‌کس انتظار این باخت را از ما نداشت. من قبل از بازی هشدار داده بودم که در بازی با السد بیشتر از اینکه مراقب ژاوی باشیم، باید مهاجم الجزایری این تیم را مهار کنیم. بونجاح در این بازی دو گل زد و ستاره زمین بود. خوشبختانه در آینده فرصت جبران این شکست را داریم.

Image result for ‫بشار رسن‬‎

السد خیلی قوی بود یا اینکه پرسپولیس بازی بدی را به‌نمایش گذاشت؟
به‌عقیده من می‌توانستیم از ابتدا حریف را بیشتر تحت فشار بگذاریم تا اینکه به آنها اجازه بدهیم بازی را در کنترل خود در آورده و به گل برسند. در کل فکر کنم روز، روز پرسپولیس نبود.

پرسپولیس با این شکست خیلی‌ها را ناامید کرد.آیا هنوز جزو مدعیان قهرمانی هستید؟
شرایط در لیگ قهرمانان متفاوت است و تیم‌های خیلی خوبی در این رقابت‌ها حضور دارند که السد هم یکی از آنهاست. پرسپولیس در بازی با نسف‌قارشی قدرت بالای خود را نشان داد و اگر ما در بازی‌های آینده هم به همین شکل عمل کنیم حتی می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

چرا بعد از بازگشت از اردوی تیم المپیک عراق آن بشار همیشگی نبوده‌ای؟
واقعیت این است که وقتی من از اردوی تیم المپیک کشورم برگشتم دیدم سیستم تیم تغییر کرده و در سیستم جدید وظایف من با قبل متفاوت شده است. شاید نیاز به زمان باشد تا در این سیستم جا بیفتم.

 تو در کناره‌ها راحت‌تری یا پشت دو مهاجم؟
در سیستم قبل که 2-4-4 خطی بود من به مهاجمان تیم نزدیک‌تر بودم و تقریباً به هماهنگی خوبی رسیده بودیم، اما در سیستم جدید شرایط متفاوت است و من باید در کناره‌ها مسافت زیادی را طی کنم تا در حملات باشم.

با شرایط فعلی چه‌زمانی فرصت حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را پیدا خواهی کرد؟
من مشکلی با نیمکت‌نشینی ندارم و هر موقع سرمربی تیم صلاح بداند در ترکیب اصلی به‌بازی گرفته خواهم شد. در هر شرایطی تصمیم با کادر فنی است و من باید سعی کنم هر زمانی که به‌کار گرفته می‌شوم بهترین عملکرد را ارائه دهم.

دربی نزدیک است و اینکه آیا باز می‌توانی بازی خوب خودت در دیدار رفت را مقابل استقلال تکرار کنی؟
دربی با هر مسابقه‌ای چه در داخل و چه در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و هیجان و حساسیت خاص خودش را دارد. همه دوست دارند در این بازی بهترین عملکرد خود را ارائه دهند و تیم‌شان برنده باشد. من هم همین تفکر را دارم و امیدوارم در دربی روز، روز پرسپولیس باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل