بازدید 7481
۱
روایت

ماجرای واقعی خوابیدن علی پروین روی بالشی از100هزاردلارپول نقد

کد خبر: ۷۷۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 24 February 2018

سرمربی قدیمی تیم ملی در بیش از 40سال پیش تنها کسی است که می تواند در نهمین دهه از زندگی پرافتخارش درباره اخلاقیات ستاره های تاریخی فوتبال ایران نظر قطعی و روایات دست اول ارایه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، حشمت مهاجرانی درباره یکی از معروفترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران یعنی علی پروین خاطرات جالبی تعریف کرده که می تواند درسی برای بازیکنان و ستاره های امروز فوتبال و ورزش ایران باشد. چهره هایی که تنها به کسب منافع مادی فکر می کنند.

مهاجرانی درباره علاقه های مالی پروین در اردوهای تیم ملی اینچنین تعریف کرد: « علی خیلی متفاوت از بازیکنان دیگر بود و همیشه همکاری می کرد. در آن دوران طبق قوانین، اردوی داخلی مبلغ مشخصی داشت و اردوی خارجی هم همینطور. من یادم نمی آید پروین تقاضای پول کرده باشد. علی خیلی همپا و همراه بود. او یک انسان ملی گرا بود با قدرت رهبری بالا و کلا اخلاق خودش را داشت. من یادم می آید بچه ها غذای هواپیما را دوست نداشتند. مادر علی پروین کتلت درست می کرد و ما در سفر غذای خانگی می خوردیم.

Image result for ‫علی پروین + حشمت مهاجرانی‬‎

یا مثلا 100 هزار دلار در مسابقات جام جهانی همراه من بود و پول زیادی بود. اتاق من هم هیچوقت کنترل نداشت چون شبانه روزی در اتاق باز بود. من به رفتار بازیکنان نظارت می کردم و به پروین گفتم این 100هزار دست تو باشد و مراقب باش. بنده خدا به جای بالش شب ها دلار زیر سرش می گذاشت و می خوابید. علی پروین عصای دست من بود.»

امید صبوری

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پروین گفته: ما از اول گفتیم حشمت خان بچه خوبیه ، شاگرد خودمون هم بوده!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس