بازدید 5108

قلعه نویی دقیقه92، قهرمانی پرسپولیس رابه تعویق انداخت

کد خبر: ۷۷۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 24 February 2018

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک دیدار حساس با تاثیر در قهرمانی زودهنگام پرسپولیس پیگیری شد که تیم‌ فوتبال ذوب آهن با گل وقت های اضافه موفق شد ضمن حفظ شانس سهمیه آسیایی اش، مانع جشن زودهنگام قهرمانی قرمزها شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار ذوب آهن و پدیده که از ساعت ۱۵:۳۰ شروع شد، کی‌روش سوارز و مرتضی تبریزی برای ذوب آهن و اکبر صادقی برای پدیده گلزنی کردند تا بازی با نتیجه ۲ بر یک به پایان برسد. با این نتیجه ذوب آهن ۴۱ امتیازی شد و موقتا در رده دوم جدول قرار گرفت. با این نتیجه احتمال قهرمانی پرسپولیس در این هفته از بین رفت و احتمالا به داربی تهران موکول شد.تنها گل سبزپوشان در نیمه اول از روی نقطه پنالتی پاسخ داده شد اما در آخرین ثانیه های تلف شده بازی مهاجم گلزن ذوبی ها موفق شد گل دوم و سه امتیازی تیمش را وارد دروازه پدیده کند.

شرح گل ها

ذوب آهن 1 پدیده 0(دقیقه 20، کی‌روش استنلی): جدی ترین حمله ذوبی ها یک گل زیبا برای این تیم به همراه داشت و در این دقیقه ارسال خوب مرتضی تبریزی با پرش کی روش و ضربه سر او توپ را وارد دروازه پدیده کرد.

 ذوب آهن 1 پدیده 1(دقیقه 40، اکبر صادقی): پس از برخورد توپ به بوحمدان داور در حالی اعلام پنالتی کرد که ذوبی ها معترض بودند این ضربه به سینه مدافع این تیم برخورد کرده است. در هر حال داور اعتقاد به پنالتی داشت و اکبر صادقی پشت این ضربه ایستاد و توانست آن را وارد دروازه ذوبی ها کند.

ذوب آهن 2 پدیده 1(دقیقه 4+90، مرتضی تبریزی): مهاجم گلزن ذوبی ها بازی خوب خود را در این دیدار تمام کرد و توانست از روی ارسال بی نقص عطایا و با یک ضربه سر زیبا در آخرین ثانیه های بازی دروازه حریف را باز کند و ذوبی ها را به عنوان تیم برنده از زمین خارج کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار