بازدید 5393
گزارش بازی

پرسپولیس1-برادرِاستقلال0/جام قهرمانی در دهان شیرآلمانی!

پرسپولیس با پیروزی مقابل استقلال خوزستان ۵۷ امتیازی شد و به ۳ امتیازی قهرمانی لیگ برتر رسید. برانکو در این بازی در حالیکه برخی از بازیکنان اصلی خود مثل منشا، وحید امیری را نیمکت نشین کرده بود مقابل برادر کوچکتر استقلال تهران پیروز شد تا سرخپوشان هم با برد به دربی پایتخت برسند.
کد خبر: ۷۷۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ 24 February 2018

دیدار بارانی دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با برد شاگردان برانکو قبل از مصاف دربی به پایان رسید تا شهرآورد پیش رو به میدانی برای تقابل دو مربی خارجی شاغل در فوتبال ایران بدل شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل استقلال خوزستان ۵۷ امتیازی شد و به ۳ امتیازی قطعی شدن قهرمانی اش در لیگ برتر هفدهم رسید تا در صورت برتری مقابل رقیب سنتی در دربی آتی. برانکو برای نخستین بار پنج هفته به پایان رقابت ها تیمش را فاتح مسابقات باشگاهی ایران کند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادو شوویچ، محمد انصاری، حسین ماهینی (کاپیتان)، شایان مصلح، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده( 67- وحید امیری)، بشار رسن(77- صادق محرمی)، علی علیپور و سیامک نعمتی(71- منشا).

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب استقلال خوزستان:شیخ ویسی، عقیل کعبی، میثم دورقی( 82- عبدالله بهمنی)، حکیم نصاری، فرید بهزاد کریمی، علیرضا دغاغله، فرزاد بهمنی( 50 - یعقوب کریمی)، ابوالفضل علایی ، اسماعیل شریفات، دانیال ماهینی، محمد شریفی( 64- سلمان بحرانی)

سرمربی: عبدالله ویسی

شرح گل

 پرسپولیس 1 استقلال خوزستان 0: ( دقیقه 37، سیامک نعمتی): تکنیک فرشاد احمدزاده در کنار دید بالای او یک پاس تو در فوق العاده برای نعمتی در شرایط تک به تک با شیخ ویسی فراهم کرد تا گل اول این تیم رقم بخورد.

ایوانکوویچ در حالیکه برخی از بازیکنان اصلی خود مثل منشا، وحید امیری و محرمی را نیمکت نشین کرده بود و چندین مهره اصلی اش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت، مقابل برادر کوچکتر استقلال تهران پیروز شد تا سرخپوشان هم با برد به دربی پایتخت برسند. تقابلی که حالا بیش از هر زمان دیگری جذابیت تماشا دارد؛ چه از بعد فنی و چه از منظر حواشی...

برانکو به بیشتر نفرات اصلی تیمش در این جدال استراحت داد و از سمتی نیز بارش شدید باران روی عملکرد بازیکنانش تاثیر گذاشته بود تا آنها تا اواسط نیمه اول هیچ فرصت مناسبی روی دروازه حریف به دست نیاورند. دفاع لایه به لایه حریف نیز باعث شده بود تا بازیکنان پرسپولیس به دنبال سود بردن از ضربات راه دور برای تسلیم کردن وحید شیخ ویسی باشند که هیچ نتیجه ای برای آنها نداشت.

مهاجم شماره 88 پرسپولیس در این بازی، توانست بار دیگر برای سرخپوشان گلزنی کند و تیمش اکنون با این گل او به سه امتیاز ارزشمند هفته دست یافته است. نعمتی که در ترافیک خط میانی و البته اعتماد برانکو به دو مهاجم اصلی تیمش گرفتار نیمکت نشینی شده بود، بعد از گلزنی در بازی هفته گذشته مقابل السد در این دیدار نیز از فرصت خود به بهترین شکل سود برد تا پاسخ این اعتماد را بدهد. برانکو دست به انقلاب بزرگی در ترکیب تیمش زد و از این اتفاق برای دستیابی به نتیجه دربی سود برد. اتفاق ویژه این بازی اما فاصله کم آنها با جام قهرمانی فصل در فاصله شش هفته مانده به پایان لیگ است. آنها که در فصل گذشته در فاصله 4 هفته مانده به پایان فصل قهرمانی را جشن گرفته بودند، اینبار این شانس را خواهند داشت تا با کسب یک امتیاز از بازی بعدی جشن قهرمانی خود را با رکوردی تازه برگزار کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی