بازدید 2169

برگزاری دومین همایش مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم

کد خبر: ۷۷۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 25 February 2018

رئیس پژوهشکده آموزش باز و از دور دانشگاه پیام نور از برگزاری دومین همایش مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریمی و همچنین بزرگداشت استاد دکتر سید محمدباقر حجتی قرآن پژوه بزرگ ایران خبر داد.

به گزارش آنا، دکتر بهمن زندی گفت: این همایش در محورهای مختلف نظیر «مطالعات قرآن و آموزش از راه دور»، « مطالعات قرآن و زبان‌شناسی»، «امکان سنجی مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم»، روز پنج‌شنبه 10 اسفند در سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌شود.

رئیس پژوهشکده آموزش باز و از دور دانشگاه پیام‌نور با عنوان اینکه تاکنون شمار بسیاری از علاقه مندان برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: این همایش با مشارکت؛ انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و انجمن زبان شناسی ایران و همچنین حضور اساتید دانشگاه تهران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه قم برگزار می‌شود.

وی در زمینه تجلیل از استاد دکتر سید محمد باقر حجتی نیز گفت: دکتر حجتی صاحب تالیفات بسیار ارزشمند در زمینه مطالعات قرآنی بوده و خدمات شایان تقدیری در زمینه قرآن پژوهی داشته است که بر خود لازم دانستیم در این همایش از خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی این استاد برجسته تقدیر کنیم.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این همایش می توانند به سایت همایش به نشانی : http://www.conference.pnu.ac.ir/Tehran-Quran مراجعه نمایند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان