بازدید 8297

علی‌مطهری: امروز اجباری در زمینه حجاب وجود ندارد

مطهری خاطرنشان کرد: واقعا زنان کشور به میل خود حجاب را انتخاب کرده و امروز اجباری در این زمینه وجود ندارد. وی با بیان اینکه بانوان به راحتی در خیابان تردد داشته و هیچ سختگیری در خصوص حجاب اجباری وجود ندارد گفت: در حال حاضر حجاب کاملا اختیاری بوده و کسانی که این موضوع را مطرح می کنند به دنبال برهنگی در جامعه هستند.
کد خبر: ۷۷۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷ 25 February 2018

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران با رافت اسلامی بیش از حدی با مخلان نظم و امنیت برخورد کرد.

به گزارش ایرنا، علی مطهری روز یکشنبه در حاشیه مراسم شهدای فاطمی که در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نباید به هر گروهی اجازه داد که در خیابان ها تجمع کنند و موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند و در حادثه خیابان پاسداران باید سریعتر از سوی نیروی انتظامی با این افراد برخورد می شد.

مطهری گفت: معتقدم شورای تامین و وزارت کشور در حادثه خوب عمل نکرد و باید دست نیروی انتظامی نیز باز گذاشته می شد تا به سرعت این اغتشاش به وجود نمی آمد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی درپاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر فرقه ها در چارچوب قوانین فعالیت کنند آیا نظام مخالف فعالیت آنها خواهد بود اظهار کرد: اگر خرافات را اشاعه ندهند جمهوری اسلامی ایران نیز با آنها مشکل نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: شاید در گذشته تند روی هایی به دراویشان صورت گرفته شده ولی در مجموع آنها خطری برای جمهوری اسلامی ایران محسوب نمی شوند.

نایب رییس مجلس همچنین در خصوص حجاب بانوان اشاره کرد و افزود: مطرح شدن حجاب مربوط به دشمنان بوده و آنها در صدد هستند تا موضوع حجاب را در جامعه مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه ما هیچ مشکلی در خصوص حجاب بانوان در کشور نداریم اظهار کرد: بهتر است که رسانه ها به این موضوع زیاد نپردازند.

وی گفت: یکی از ابزار دشمنان در پیشبرد اهدافشان مطرح شدن برخی موارد است تا بگویند مشکلی در جامعه وجود دارد که صحت ندارد.

مطهری خاطرنشان کرد: واقعا زنان کشور به میل خود حجاب را انتخاب کرده و امروز اجباری در این زمینه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه بانوان به راحتی در خیابان تردد داشته و هیچ سختگیری در خصوص حجاب اجباری وجود ندارد گفت: در حال حاضر حجاب کاملا اختیاری بوده و کسانی که این موضوع را مطرح می کنند به دنبال برهنگی در جامعه هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر