بازدید 23086
فوتو نیوز «تابناک»؛

افشاگری وزیر سابق اطلاعات از اصرار عجیب مرتضوی در ماجرای زهرا کاظمی/علی مطهری: اجبار جدی راجع به حجاب در کشور ما نیست

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۷۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶ 25 February 2018

تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۸۶
انتشار یافته: ۱۹
جناب مطهری انچه منع قانونی ندارد و سختگیری نمیشود و با تساهل از کنارش می گذرند اختلاس و فساد است نه حجاب. پلیس نامحسوس، ،انتقال به پارکینگ، شرط استخدام، تعهدبه عدم تکرار و ... لابد جزء تسهیلات در نظر گرفته میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
مطهری با این حرفها سایر صحبتهای منطقی خود را هم بی اعتبار می کند. آدم پی می برد که ایشان هم مثل بقیه می تواند چقدر غیرمنطقی و جانبدارانه صحبت کند. و اگر گاهی اوقات منطقی می شود لابد منافع ایجاب میکند.
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
میدونی که تو فرانسه، مهد آزادی مثلا، آدمهای با حجاب رو استخدام نمی‌کنند؟
حامیان احمدی نزاد منتظر انتقام مظلوم باشد
یونسی درست گفتند.از قبل روشن بود.
وای بر به مرتضوی
هر دم از این باغ بری میرسد ..تازه تر از تازه تری میرسد!!!
اقای مطهری ...........بفرمایید اجبار چه جوریه...............
و سپس آقای مرتضوی در همین پرونده مرحوم زهرا کاظمی، چه کاری تاریخی درست کرد با همین کارش. جدای از کشته شدن یک انسان بی گناه، بخش بزرگی از اینکه کانادایی ها با ایران دشمن شدند و شروع به مخالفت با ایران در همه مجامع بین المللی با اصرار و تاکید زیاد کردند به همین پرونده بر می گردد.

چه سیاه نمایی ها که به خاطر همین بر علیه ما شد و بهانه درستی هم داشتند. ایشان جواب وجدان های آگاه و خون های ریخته شده به پای این مملکت و جواب ضربه زدن و به نظام و حقوق پایمال شده مردم به دنیال آن را چگونه خواهد داد؟
اجبار جدی دیگه چیه؟!!! مگه اجبار شوخی هم داریم؟
نظرات ارتجاعی علی مطهری
الان باید این آقای مرتضوی بابت تمامی میلیاردها خسارتی که بدلیل قطع رابطه کانادا با کشور ما ایجاد شده، جوابگو می بود! خیلی دردناکه که کشور کانادا بخاطر هنر این آقا تبدیل شده به کشور "اختلاس گر پذیر از ایران". سفارت خونه های عربستان و انگلیس و البته آمریکا هزینه هایی که برای ما ایجاد کردند رو به راحتی نمی شه فراموش کرد ...
مرتضوی در دوران 3 رییس قوه قضاییه سمت داشته و کار می کرده ( کار که چه عرض کنم تیشه به ریشه مردم و نظام می زده ) چطور این 3 رییس مجتهد عادل و جامع الشرایط هستند و این آقا رو نشناختن ؟؟؟
۱-جناب مطهری شما در بین مردم انسان صادق ومحترمی شناخته میشوید اینهمه برخوردهای خشن باخانمها به علت بد حجابی را نمیبینید۲-جناب یونسی تآخیر در بیان حقیقت گناه بزرگی است
چرا رای دادیم؟
اقای مطهری و ادعای قانون مداری!
امان از این حرف های مطهری حجاب اجباری نیست اما این ها به دنبال افشای برهنگی هستند ،نمی دونم این خانم روسری را برداشته بود یا برهنه شده بودند ؟!
در اينكه سخت گرى روى رعايت حجاب جدى نيست شكى نيست مسئله زير سؤال رفتن حجاب صحيح است
بهتر نيست بى حجاب ها و لا حجاب ها را رها كنيد
بد حجاب ها را توبيخ كنيد؟
مسئله اى كه اسلام را به خطر مى اندازد احتمالاً بيشتر بدحجابيست
تا بى حجابى
اقای نماینده اقای مطهری مواظب حرفهاتون باشید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر