بازدید 6507
۶
خبر عجیب بعد از حضور عجیب در ویژه برنامه دربی

امید عالیشاه از تراکتورسازی اخراج شد

با توجه به اینکه عالیشاه همچنان سرباز تراکتورسازی است مشخص نیست برای ادامه خدمتش باید چه کاری انجام دهد. تراکتور بازی هایش را یکی پس از دیگری با باخت و تساوی پشت سر می گذارد و با دو شکست در آسیا هم شانس کمی بری صعود دارد و حالا مدیرانش دنبال بهانه و مقصر و فرافکنی هستند
کد خبر: ۷۷۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 02 March 2018

با نظر مسئولان تراکتورسازی امید عالیشاه هافبک سرباز این تیم کنار گذاشته شد.این بازیکن سرباز بدون هماهنگی با مسئولان باشگاه در تمرینات تیم شرکت نکرده و هم بدون اینکه هماهنگی انجام دهد در ویژه برنامه دربی 86 پایتخت حضور یافت که این موضوع به مذاق تراکتوری ها خوش نیامد.

به گزارش تابناک ورزشی، کاظم محمودی سرپرست تراکتورسازی درباره وضعیت عالیشاه گفت: « امید عالیشاه بدون اجازه در یک برنامه تلویزیونى در خصوص مسابقه دیگرى حضور پیدا مى کند در حالى که تراکتورسازى به شکل همزمان یک بازى حساس را برگزار مى‌کند و این قطعا مصداق رفتار غیرحرفه اى است.» این در حالی است که به نظر می رسد عالیشاه دیگر قصد حضور در تمرینات تراکتورسازی را ندارد. سرپرست تراکتوسازی امروز اعلام کرد عالیشاه مدعی شده گواهی کسری خدمت گرفته اما ظاهرا لشگر عاشورای تبریز این موضوع را تایید نمی کند.

 در چنین شرایطی مسئولان باشگاه تراکتورسازی تصمیم به اخراج امید عالیشاه از تیم گرفتند. عالیشاه به دلیل ترک بدون اجازه تبریز برای حضور در یک برنامه تلویزیونی و غیبت در اردوها و تمرینات تیم از تراکتورسازی کنار گذاشته شده و باید دید چه تصمیمی درباره او گرفته می شود.

 گفتنی است؛ با توجه به اینکه عالیشاه همچنان سرباز تراکتورسازی است مشخص نیست برای ادامه خدمتش باید چه کاری انجام دهد. تراکتور بازی هایش را یکی پس از دیگری با باخت و تساوی پشت سر می گذارد و با دو شکست در آسیا هم شانس کمی بری صعود دارد و به نظر می رسدحالا مدیرانش دنبال بهانه و مقصر و فرافکنی هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
... دنبال مقصر میگردند . این آقا جلوی پرسپولیس هم خودشو به مصدومیت زد ..
با سلام
حداقل یکبار هم شده عدالت و صداقت را سر لوحه خود قراردهید آیا بهتر نبود صدا و سیمای محترم کسب اجازه می کرد تا باریکن سرباز با اجازه و بدون بی احترامی در سیما حضور می یافت
بسیار بازیکن غیر حرفه ایی است و امثال ایشان تسری دهنده این ضد اخلاقیات در جامعه هستند. تیم ایشان بازی داشته و همزمان ایشان در استودیو تلویزیون بود. بی احترامی و عدم رعایت قوانین تا این حد باعث آسیب به فوتبال می شود. امیدوارم کمیته انظباطی جریمه ایی برای ایشان در نظر بگیرد.
بیا برگردد به خانه ات امید جان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
آره راست ميگه ((ايول)) بيا برگرد برو تو خونت .. جاي تو همونجاست....
قبل از اینکه کارشناس محترم نظریه تراکتور دنبال بهانه برای باختهایش می باشد مطرح نماید بایستی وظایف یک بازیکن درقبال تیم ؛ نظم و انظباط رامطرح کرد باوجود کاشناسای محترمی چون شما دور نیست تساوی و یا باخت تیمهای ایرانی در مقابل تیمهای رده چهارم و پنجم را هم شاهد خواهیم برد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان