بازدید 7968
۳
لیگ قهرمانان آسیا در شب چهارم به اوج هیجان رسید

استقلال1-العین1/وقتی شفر، برانکو شد

تیم‌های استقلال و الریان 6 امتیازی شده و از هر نظر در جدول با یکدیگر برابرند و بازی رودر روی آنها در مرحله رفت با تساوی 2 بر 2 در قطر به پایان رسیده، طبق قوانین AFC استقلال به دلیل گل زده در خانه الریان فعلا صدرنشین این گروه باقی می‌ماند.
کد خبر: ۷۸۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 12 March 2018

دیدار فوق العاده حساس و تعیین کننده تیم‌های استقلال و العین در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و مقابل چشمان 80هزارنفر استقلالی، با تساوی به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال تهران در حالی که می توانست با پیروزی خانگی در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا کار صعودش را تا حد زیادی مشخص کند، اما از ساعت 19 مقابل العین قرار گرفت و مثل دیدار رفت امتیازات را تقسیم کرد. این بازی پرسرعت و پربرخورد با تساوی 2 بر 2 تمام شد. فرشید اسماعیلی همانند بازی رفت نمایش خوبی ارایه کرد و علاوه بر یک ضربه پنالتی که با زیرکی از داور بازی گرفت، در روند بازی حضور تاثیرگذاری داشت، بارها با حرکت های پا به توپ خود دفاع العین را بهم ریخت. عمر عبدالرحمن نیز در العین نمایش فوق العاده ای داشت به خصوص در نیمه دوم که با بازی چشم نواز خود میانه میدان را به سود تیمش مدیریت می کرد.

استقلال1-العین1/وقتی شفر، برانکو شد

 تیم‌های استقلال و الریان 6 امتیازی شده و از هر نظر در جدول با یکدیگر برابرند و بازی رودر روی آنها در مرحله رفت با تساوی 2 بر 2 در قطر به پایان رسیده، طبق قوانین AFC استقلال به دلیل گل زده در خانه الریان فعلا صدرنشین این گروه باقی می‌ماند.

استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، وریا غفوری(46- خسروحیدری)، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جباروف(79-جابر انصاری)، داریوش شجاعیان، فرشید باقری و مامه تیام (60 - علی قربانی)

سرمربی: وینفرد شفر

العین امارات: خالد عیسى، محمد احمد(80- دیاکیه ابراهیم)، اسماعیل أحمد، مهند سالم، شیوتانی، أحمد برمان( 66- عامر عبدالرحمان)، محمد عبدالرحمن، عمر عبدالرحمن، ریان یسلم، أحمد خلیل(63- محمد الاحبابی) و مارکوس برگ 

سرمربی: مامیچ

شرح گل ها

دقیقه41(گل برای استقلال): تیام با فریب دروازه‌بان العین گل اول استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 دقیقه78(گل برای العین): پاسکاری زیبا و کار تیمی استثنایی به همراه شوت محکم شیوتانی بازیکن ژاپنی العین از پشت محوطه جریمه گل تساوی را برای تیم اماراتی به همراه داشت.

 دقایق کلیدی

دقیقه 10: شوت محکم امید ابراهیمی در داخل محوطه جریمه العین به شکلی خطرناک از روی دروازه تیم حریف به بیرون رفت.

دقیقه 12: ضربه کرنر عبدالرحمان روی پای مهندسالم فرود آمد که ضربه پای چپ این بازیکن از کنار دروازه استقلالی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه 23: اشتباه پژمان منتظری باعث شد توپ در اختیار پای عبدالرحمان قرار بگیرد و شوت سنگین این بازیکن به دیرک افقی دروازه برخورد کرد.

دقیقه 36: ارسال جباروف با ضربه سر پژمان منتظری همراه شد که دروازه‌بان العین آن را دفع کرد و در برگشت هم ضربه سر روزبه چشمی از بالای دروازه تیم اماراتی به بیرون رفت.

دقیقه 39: خطایی که روی فرشید اسماعیلی توسط بازیکن العین صورت گرفت باعث شد تا داور به سود شاگردان شفر پنالتی اعلام کند.

دقیقه 50: مارکوس برگ روی اشتباه مدافعان استقلال در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او را حسینی به خوبی دفع کرد.

دقیقه 55: فرصت عالی برای استقلال در اختیار داریوش شجاعیان قرار گرفت که شوت آرام او را عیسی خالد به‌راحتی در آغوش گرفت

دقیقه 61: شوت خطرناک برگ را حسینی با واکنشی به موقع دفع کرد.

دقیقه 64: چندین و چند بار بازیکنان استقلال فرصت شوتزنی داشتند و در نهایت توپ مقابل ابراهیمی قرار گرفت اما شوت او در داخل محوطه جریمه العین با اختلافی ناچیز به بیرون رفت.

دقیقه 87: شوت خطرناک احمد خلیل را حسین حسینی با واکنشی دیدنی در اختیار گرفت.

دقیقه 88: ارسال خوب حیدری با ضربه سر انصاری همراه شد اما این توپ راهی به دروازه العین پیدا نکرد.

دقیقه 90: علی قربانی با عیسی خالد تک به تک شد اما شوت او را دروازه بان العین دفع کرد.

استقلال1-العین1/وقتی شفر، برانکو شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
العین تیم بسیار خطرناکی است و عبدالرحمن از سطح فوتبال آسیا بالاتر است. این تیم امسال برای قهرمانی بسته شده. در تمام خطوط بازیکنان کلیدی دارند. بازی رفت استقلال را دستکم گرفته بودند. فعلا هم در لیگ امارات اول هستند.
اگرشفرمثل برانکومیشدبازی رامیبردهمانطورکه سه بردتاحالاآورده
با توجه به سطح فوتبال بازيكنان العين و نظر به آماده نبودن منتظري-شجاعيان-باقري عملا" استقلال 8 نفره بازي كرد و نتيجه بدنبود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها