بازدید 4874

موافقت مشروط فیفابا بازی سیرالئون/همه منتظر «بله»خانم ایشا!

فدراسیون فوتبال امروز با فیفا نامه‌نگاری کرد که با توجه به سفر اعضای تیم سیرالئون و هزینه‌های صورت گرفته، با برگزاری این بازی موافقت شود. فیفا نیز شرط برگزاری این بازی را موافقت یوهانسن اعلام کرده بود
کد خبر: ۷۸۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 16 March 2018

فدراسیون جهانی فوتبال با برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی ایران و سیرالئون موافقت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل مشکلات داخلی فدراسیون فوتبال سیرالئون به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود که دیدار دوستانه ایران و سیرالئون لغو شود، اما پس از انجام مذاکرات، موافقت فیفا برای برگزاری این بازی گرفته شد.

فیفا به دلیل دخالت دولت سیرالئون در امور داخلی فدراسیون فوتبال این کشور و درخواست ایشا یوهانسن، رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال سیرالئون، دیدار دوستانه ایران و تیم ملی این کشور را معلق کرده بود. با این حال فدراسیون فوتبال امروز با فیفا نامه‌نگاری کرد که با توجه به سفر اعضای تیم سیرالئون و هزینه‌های صورت گرفته، با برگزاری این بازی موافقت شود. فیفا نیز شرط برگزاری این بازی را موافقت یوهانسن اعلام کرده بود که طبق مذاکرات صورت گرفته، این موافقت نیز جلب شده است.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال دیدار ایران و سیرالئون طبق برنامه برگزار خواهد شد و دو تیم از ساعت 15:30 فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان