بازدید 4108

درخواست غرامت سازمان ملل از اسرائیل

سفیر اسرائیل در سازمان ملل ذکر کرد که درخواست غرامت سازمان ملل از اسرائیل اقدام زشت و ناپسند است، زیرا این سازمان به جای سرزنش اسرائیل، باید از حماس غرامت بگیرد!
کد خبر: ۷۸۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 24 March 2018

سفیر اسرائیل در سازمان ملل ذکر کرد که درخواست غرامت سازمان ملل از اسرائیل اقدام زشت و ناپسند است، زیرا این سازمان به جای سرزنش اسرائیل، باید از حماس غرامت بگیرد!

سازمان ملل از رژیم صهیونیستی به خاطر تخریب و نابودی تاسیسات آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی "آنروا" در جریان جنگ ۵۱ روزه غزه در ۲۰۱۴ درخواست غرامت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان "اسرائیل الیوم" گزارش داد دبیرخانه سازمان ملل این درخواست خود را به تل‌آویو ابلاغ کرده است. این در حالی است که سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل این درخواست را "زشت و بی‌شرمانه" خوانده است.

این روزنامه به نقل از دنی دانون، سفیر این رژیم در سازمان ملل ذکر کرد که درخواست غرامت سازمان ملل از اسرائیل اقدام زشت و ناپسند است، زیرا این سازمان به جای سرزنش اسرائیل، باید از حماس غرامت بگیرد!

در جنگ ۵۱ روزه غزه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بارها اقدام به بمباران مدارس آنروا در غزه کردند که در این حملات جنایتکارانه، ده‌ها تن که برای حفظ جان خود در این مدارس پناه گرفته بودند و بیشتر آنان زن و کودک بودند، به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

در همین راستا، پیر کرینبول، کمیساریای عالی آژانس آنروا در غزه اخیرا تاکید کرده بود که رژیم صهیونیستی باید به خاطر بمباران و تخریب مدارس وابسته به این آژانس بازخواست و مجازات شود.

در جنگ تابستان ۲۰۱۴ در غزه، بیش از ۲۲۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱ هزار تن دیگر زخمی شدند. حجم خسارت‌های وارده به این شهر نیز میلیاردها دلار برآورد شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان