بازدید 11586

هیوندا خودروی الکتریکی را شیطانی خواند!

به گفته ی ها بویانگ رییس اتحادیه (کارگری) شرکت هیوندا، خودروهای الکتریکی ''شیطانی'' هستند زیرا باعث شده اتد که کارگران این شرکت ''احساس بحران'' کرده و نگران از دست رفتن شغل های خود در آینده باشند.
کد خبر: ۷۸۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱ 27 March 2018

هیوندا خودروی الکتریکی را شیطانی خواند!به گفته ی ها بویانگ رییس اتحادیه (کارگری) شرکت هیوندا، خودروهای الکتریکی ''شیطانی'' هستند زیرا باعث شده اتد که کارگران این شرکت ''احساس بحران'' کرده و نگران از دست رفتن شغل های خود در آینده باشند.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، ها بویانگ رییس اتحادیه ی کارگری شرکت هیوندا اذعان کرده است که نگرانی های مشابهی نسبت به آنچه که در خصوص شرکت جنرال موتورز کره ی جنوبی رخ داد در رابطه با هیوندا هم وجود دارد. لازم به ذکر است که ماه گذشته ی میلادی شرکت جنرال موتورز اعلام کرد که در ماه می سال ۲۰۱۸ یکی از کارخانه های خود در کره ی جنوبی را تعطیل خواهد کرد. 

هیوندا خودروی الکتریکی را شیطانی خواند!

در این خصوص، جنرال موتورز دلیل تعطیل کردن کارخانه ی نامبرده را هزینه های بالای مربوط به نیروی کار و کاهش میزان فروش خود عنوان کرده است. شرکت جنرال موتورز هشدار داده که ممکن است سه کارخانه ی دیگر خود در کره ی جنوبی را با سرنوشتی مشابه مواجه کند. این در حالی است که رییس اتحادیه کارگری کارخانه ی هیوندا که یکی از بزرگترین اتحادیه های کارگری در کره ی جنوبی است با ''شیطانی'' نامیدن خودروهای الکتریکی عنوان کرده است که احساس وقوع بحران در میان کارگران این شرکت افزایش یافته و از برخی کارگران خواسته شده که به دلیل کاهش فروش برخی محصولات این شرکت مدت بیشتری به مرخصی بروند. 

همچنین، هیوندا پیشاپیش هشدار داده که روند کلی تمایل به خودروهای الکتریکی می تواند برای کارگران این شرکت نوعی فاجعه تلقی شده و در بدترین حالت ممکن باعث شود که ۷۰ درصد از کارکنان این شرکت شغل های خود را از دست بدهند. لازم به ذکر است که خودروهای الکتریکی نیازی به موتور و دنده ی دستی نداشته و این به نوبه ی خود برخی مشاغل که در تولید خودروهای سنتی از آن استفاده می شود را کاهش می دهد. این در حالی است که رییس اتحادیه کارگری هیوندا گفته که این اتحادیه در حال یافتن راه هایی جایگزین برای تاثیر ناپذیری شغل های کارگران این شرکت از تولید خودروهای الکتریکی است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر