بازدید 6957
بازتاب

بمب خبری تاج روی آنتن زنده:برزیل بازی با ایران را پذیرفت

فدراسیون در تلاش است بازی با برزیل را قبل از جام ملتهای آسیا برگزار کند. شرکتی که امتیاز بازی های دوستانه تیم ملی برزیل را برعهده دارد با این مساله موافقت کرده است و فدراسیون این کشور هم اعلام کرده تیم ملی طلایی پوشان مشکلی برای آمدن به تهران ندارد.
کد خبر: ۷۸۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸ 02 April 2018

رییس فدراسیون فوتبال ایران از موافقت تیم ملی برزیل برای بازی دوستانه با ایران در ورزشگاه آزادی خبر داد. جام ملت‌های آسیا دی ماه97 در امارات برگزار می‌شود. ایران پیش از این یک بار با برزیل در امارات بازی کرده و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج در گفت وگوی مستقیم با برنامه زنده تلویزیونی از شبکه سه، اعلام کرد که فدراسیونش برای انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل در تهران به توافقات مهمی با کمک سفارت هر دو کشور رسیده است اما مسایل مالی و اسپانسری بازی باقی مانده که شرکت ها در حال مذاکره هستند.

تاج در پاسخ به ضعیف بودن حریفان تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی گفت: همه تیمهایی که در لیست مسابقات دوستانه تیم ملی قرار گرفته اند خواست شخص سرمربی یعنی کارلوس کی روش بوده اند اما فدراسیون در تلاش است بازی با برزیل را قبل از جام جهانی برگزار کند. شرکتی که امتیاز بازی های دوستانه تیم ملی برزیل را برعهده دارد با این مساله موافقت کرده است و فدراسیون برزیل هم اعلام کرده که مشکلی برای آمدن به تهران ندارد. 

بمب خبری تاج روی آنتن زنده:برزیل بازی با ایران را پذیرفت

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل