بازدید 7169
فوری

قرعه کشی/بایرن-رئال و لیورپول-رم در نیمه نهایی چمپیونزلیگ

این برای اولین بار از سال 1981 است که در نیمه نهایی، چهار تیم از ایتالیا، اسپانیا، آلمان و انگلیس حضور دارند. در آن دوره، اینتر، لیورپول، بایرن و رئال حضور داشتند و در نهایت فینال بین لیورپول و رئال در رم برگزار شد که به قهرمانی قرمزهای آنفیلد انجامید(برتری 1-0 با گل دقیقه 82 آلن کندی).
کد خبر: ۷۸۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 13 April 2018

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به انجام رسید و بر این اساس در بازی رفت، بایرن و لیورپول میزبان رئال و رم خواهند بود.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق قرعه صورت گرفته تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید یک بار دیگر در این تورنمنت به مصاف هم می روند تا باز هم شاهد رویارویی این دو غول بزرگ اروپا باشیم. این هفتمین جدال این دو غول در یک نیمه نهایی اروپایی است. در دیگر بازی، دو تیم شگفتی ساز لیورپول و رم به مصاف هم می روند. این مسابقه هم با توجه به بازگشت صلاح به شهر رم، بسیار جذاب خواهد بود. این مسابقه تکرار دیدار فینال جام باشگاه های اروپا در سال ۱۹۸۴ است که لیورپول در پنالتی حریف ایتالیایی خود را شکست داد و قهرمان شد.

 این برای اولین بار از سال 1981 است که در نیمه نهایی، چهار تیم از ایتالیا، اسپانیا، آلمان و انگلیس حضور دارند. در آن دوره، اینتر، لیورپول، بایرن و رئال حضور داشتند و در نهایت فینال بین لیورپول و رئال در رم برگزار شد که به قهرمانی قرمزهای آنفیلد انجامید(برتری 1-0 با گل دقیقه 82 آلن کندی).

از آنجا که فینال امسال در شهر کیف اوکراین برگزار می‌شود، آندری شوچنکو به عنوان سفیر تورنمنت انتخاب شد و به برگزاری مراسم قرعه کشی کمک کرد. با انجام قرعه کشی و نتایجی که حاصل شد بازی‌های دور رفت روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 24 و 25 آوریل - 4 و 5 اردیبهشت - و بازی‌های برگشت نیز یک هفته بعد برگزار خواهد شد. 

جام قهرمانی اروپا - قرعه کشی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار