بازدید 4775

آیا پرسپولیس از ژاوی بزرگ انتقام می گیرد؟

کد خبر: ۷۹۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ 16 April 2018

انتقام‌. این فرصتی که امشب در اختیار پرسپولیس قرار گرفته تا شکست خود مقابل السد را در حضور ژاوی اسپانیایی جیران کند‌، اسطوره ای که آخرین بازی های حرفه ای دوران فوتبالش را انجام می دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرخپوشان پایتخت در حالی از ساعت 19:30 در آخرین دیدار خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا مقابل مهمان قطری خود قرار مي‌گیرند که در بازی رفت که در دوحه برگزار شد با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبان خود شدند تا سنگین ترین شکست این فصل خود را متحمل شوند و حالا به دنبال این هستند که باخت در بازی قبل خود مقابل این تیم را جبران کنند و امیدوارند با حضور هواداران پر تعداد خود در ورزشگاه آزادی به این هدف برسند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی در این مسابقه به میدان مي‌روند که پس از قطعی شدن قهرمانی شان در لیگ برتر، هفته گذشته در هفته بیست و هشتم لیگ به مصاف پارس جنوبی رفتند که در آن مسابقه پرسپولیس در غیاب تعدادی از بازیکنان خود از جمله سید جلال حسینی که به آنها استراحت داده شده بود، به تساوی یک بر یک رسید اما بازی با السد از این جهت هم برای قرمزها اهمیت دارد که مي‌توانند با پیروزی در این مسابقه، در صدر گروه C قرار بگیرند و خودشان تصمیم بگیرند که با الاهلی عربستان بازی کنند یا الجزیره امارات‌. ضمن این که تیم صدرنشین بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی را هم در خانه خود برگزار خواهد کرد و این خود یک امتیاز بزرگ است‌. البته برانکو گفته برایش فرقی ندارد با کدام تیم بازی کند اما قطعا هواداران پرسپولیس دوست دارند تیم محبوب‌شان با الجزیره روبه رو شود زیرا در آن صورت از امتیاز میزبانی برخوردار خواهند بود اما بازی با الاهلی عربستان باعث خواهد شد که پرسپولیس هر دو بازی‌اش را خارج از خانه انجام بدهد.

اما السد در شرایطی در این مسابقه به میدان مي‌رود که با 12 امتیاز در صدر گروه C قرار دارد و با یک تساوی در تهران هم مي‌تواند صدرنشینی خود را قطعی کند‌. شاگردان مانوئل فریرا پرتغالی در آخرین بازی خود در لیگ ستارگان با نتیجه پر گل 9 بر یک الخریطیات را در هم کوبید تا در هفته پایانی لیگ ستارگان 49 امتیازی شود و پس از الدحیل 60 امتیازی به مقام نایب قهرمانی لیگ کشور خود برسد.
پرسپولیس در حالی در این مسابقه به میدان مي‌رود که محسن ربیع خواه هافبک خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی مدت زیادی در اختیار نخواهد داشت و فرشاد احمدزاده هم به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب است‌. هر چند که خودش اعلام کرده بود، مشکلی برای حضور در این بازی ندارد‌. با این حال، به نظر مي‌رسد با وجود غیبت ربیع خواه، برانکو از حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی استفاده کند و احمد نوراللهی روی نیمکت باشد‌.

در سمت مقابل، به غیر از حضور مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی در قلب خط دفاع السد، حضور ژاوی هرناندز در میانه میدان تیم قطری همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب مي‌کند‌. ستاره‌اي که سال گذشته مقابل استقلال بازی خوبی را از خود در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشت و این برای دومین بار است که کاپیتان سابق بارسلونا به تهران مي‌آید و باید دید این بار چه عملکردی خواهد داشت؟!
در هر صورت، این مسابقه دیداری است که اگرچه در ظاهر تشریفاتی به نظر مي‌رسد اما برای هر دو تیم اهمیت دارد و آنها برای پیروزی پا به این مسابقه مي‌گذارند‌. خصوصا پرسپولیسی‌ها که مي‌خواهند سه امتیاز را در خانه نگه دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان