بازدید 2268
با حضور معاون قوه قضائیه؛

بررسی‌لایحه‌اصلاح‌قانون‌باپولشویی‌در‌کمیسیون‌قضایی

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در نشست امروز کمیسیون متبوع خود با حضور معاون قوه قضائیه خبر داد.
کد خبر: ۷۹۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 22 April 2018

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در نشست امروز کمیسیون متبوع خود با حضور معاون قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی کمالی پور عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، از بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در نشست امروز کمیسیون متبوع خود با حضور معاون قوه قضائیه، رییس ثبت و اسناد کشور، کارشناسانی از بانک مرکزی، اطلاعات و مرکز پژوهش های مجلس خبر داد و اظهار داشت: کلیات این لایحه در جلسات گذشته کمیسیون تصویب شد و امروز نیز ادامه بررسی ماده ۷ آن مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: در نشست گذشته کمیسیون با گفتگوهای صورت گرفته میان اعضای کمیسیون مقرر شد مرکز پژوهش ها با هماهنگی قوه قضائیه جلسه ای را برای رفع ایرادات این ماده برگزار و برای ایجاد شفافیت نسبت به بررسی بیشتر آن در هفته آتی اقدام کنند؛ بنابراین قوه قضائیه و مرکز پژوهش ها اصلاحاتی را در مورد این ماده اعمال و امروز توسط اعضای کمیسیون به تصویب رسید.

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس این ماده هر نوع عمل اقتصادی مشکوک حاکی از جعل و تزویر تخلف و به مرکز اطلاعات مالی اعلام می شود که آن مرکز عملیات مالی در ماده ۸ لایحه مذکور و اینکه شامل چه افرادی می شود مشخص شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر