بازدید 2476

تعداد بیت کوین‌های جهان به ۱۷ میلیون واحد می‌رسد

بر اساس اطلاعات به دست آماده، ظرف چند روز آینده تعداد بیت کوین های جهان به ۱۷ میلیون واحد می رسد.
کد خبر: ۷۹۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳ 27 April 2018

بر اساس اطلاعات به دست آماده، ظرف چند روز آینده تعداد بیت کوین های جهان به ۱۷ میلیون واحد می رسد.

به گزارش ایبِنا به نقل از کوین دسک، بر اساس اطلاعات به دست آمده از وب سایت «بلاک چین دات اینفو شوز» انتظار می رود که طی روزهای آینده تعداد بیت کوین های جهان به مجموع ۱۷ میلیون واحد برسد.

این توسعه می تواند نقطه عطف دیگری برای بیت کوین، محبوب ترین ارز مجازی جهان باشد. بر اساس تخمین های انجام گرفته شده در مجموع می توان  ۲۱ میلیون واحد بیت کوین در جهان داشت.

البته زمان دقیق استخراج بیت کوینی که به واسطه آن تعداد بیت کوین ها به ۱۷ میلیون واحد می رسد را نمی توان پیش بینی کرد؛ اما هر بلوک بیت کوین، ۱۲.۵ بیت کوین جدید تولید می کند و اگر تقریبا هر ۱۰ دقیقه بلوک های بیت کوین ایجاد شوند، در روز ۱۸۰۰ واحد بیت کوین جدید استخراج می شود.

به گفته برخی از فعالان این عرصه، تاکنون ۸۰ درصد از مجموع بیت کوین هایی که می توان با توجه به ظرفیت های جهان استخراج کرد، تولید شده اند و فقط یک پنجم آن برای آینده باقی مانده است.

بر همین اساس، اولین واحد بیت کوین در اواسط سال ۲۰۱۶ میلادی پا به دنیای ارزهای مجازی گذاشت و از آن سال به بعد فعالان این عرصه دائما در جهت استخراج واحد های بیت کوین با سخت افزارهای مخصوص آن بوده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر