بازدید 4104
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

اجازه نمی‌دهیم ایران در سوریه پایگاه تأسیس کند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه گفت این رژیم به ایران اجازه نخواهد داد حضورش در سوریه را تثبیت کند.
کد خبر: ۷۹۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ 27 April 2018

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه گفت این رژیم به ایران اجازه نخواهد داد حضورش در سوریه را تثبیت کند.

به گزارش فارس، «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به واشنگتن سفر کرده روز پنجشنبه با تکرار ادعاهای اثبات‌نشده گفت این رژیم به ایران اجازه تأسیس پایگاه‌های نظامی در سوریه را نخواهد داد.

وزیر جنگ صهیونیست‌ها که در اندیشکده واشنگتن سخنران می‌کرد گفت: «به ایران اجازه نخواهیم داد پایگاه‌های نظامی، از هر نوع در سوریه احداث کند.»

«لیبرمن» در ادامه این ادعاها گفت: «چیزی که اجازه آن را نخواهیم داد این است که در سوریه پایگاه‌هایی علیه اسرائیل ایجاد کنند. فکر می‌کنم در واشنگتن درکی نسبت به چالش‌های ما وجود دارد و قادر به تفاهم و همکاری هستیم.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین روسیه را «بازیگرانی عمل‌گرا» در سوریه خواند و گفت: «منافع ما با منافع آنها در سوریه متفاوت است ولی می‌توان با آنها معامله کرد.»

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نظامیان آمریکایی در سوریه باقی خواهند ماند گفت: «نمی‌دانم. ربطی به ما ندارد؛ من در موضعی نیستم که به دولت آمریکا مشورت بدهم.»

«آویگدور لیبرمن» همچنین گفت: «اسرائیل برنامه‌ای برای بازگشت به غزه یا لبنان ندارد و متمایل نیست وارد درگیری‌های سوریه یا درگیری با سایر کشورها شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل