بازدید 2659
دستگیری یکی از عناصر برجسته داعش در مرز با سوریه

وقوع انفجار انتحاری در شمال بغداد

رسانه‌های عراقی از وقوع یک انفجار انتحاری در منطقه "حصیوه" از توابع شهرستان الطارمیه در شمال بغداد خبر دادند.
کد خبر: ۷۹۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ 16 May 2018

رسانه‌های عراقی از وقوع یک انفجار انتحاری در منطقه "حصیوه" از توابع شهرستان الطارمیه در شمال بغداد خبر دادند.

به گزارش تسنیم به نقل از السومریه نیوز، یک منبع در پلیس عراق امروز چهارشنبه گفت که یک عامل انتحاری خود را در نزدیکی یک مجلس ختم در شهرستان "الطارمیه" در شمال بغداد منفجر کرده است.

طبق این گزارش، این عامل انتحاری که جلیقه انفجاری بر تن داشت خود را در نزدیکی یک مجلس ختم در منطقه "حصیوه" از توابع شهرستان الطارمیه در شمال بغداد منفجر کرد.

یک منبع امنیتی عراقی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که در پی این انفجار انتحاری دو غیرنظامی کشته و 4 تن نیز زخمی شدند.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق نیز با تایید این خبر اعلام کرد که نیروهای امنیتی مانع ورود این عامل انتحاری به میان عزارداران شدند و در نتیجه درگیری بین نیروهای امنیتی و این عامل انتحاری شماری از غیرنظامیان کشته و زخمی شدند.

شهرستان الطارمیه از مناطق کمربند بغداد به شمار می‌رود که هر از گاهی شاهد عملیات نیروهای امنیتی برای تعقیب هسته‌های خفته داعش است.

دستگیری یکی از عناصر برجسته داعش

یحیی رسول" سخنگوی مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق گفت که نیروهای امنیتی این کشور با انجام عملیاتی منحصر به فرد و پیشدستانه یکی از عناصر داعش را که از منطقه "الدشیشه" سوریه وارد مرزهای عراق شده بود دستگیر کردند.

به گفته رسول، این تروریست داعشی در جریان بازجویی‌ها به عضویت خود در گروه تروریستی داعش اعتراف کرد و گفت که از عناصر برجسته این گروه تروریستی به شمار می‌رود.

سخنگوی مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق همچنین از کشف یکی از مراکز اقامتی تروریست‌های داعشی در رشته کوه‌های حمرین در استان دیالی خبر داد که در آن مواد منفجره و مهمات وجود دارد.

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق نوزدهم آذرماه گذشته آزادسازی کامل خاک این کشور از لوث داعش را اعلام کرد اما تعقیب تروریست‌های داعشی و پاکسازی کامل عراق از لوث داعش همچنان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر