بازدید 2073

تخریب دولت، زیر سوال بردن حاکمیت است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب کنندگان دولت بدانند که این اقدام، به معنی زیر سوال بردن حاکمیت نظام است.
کد خبر: ۸۰۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 31 May 2018

علیرضا رحیمی اظهار داشت: موضوع برجام، کنوانسیون ها و حضور بین المللی ما موضوعی است که دولت به نیابت از کل حاکمیت در صحنه های بین المللی حضور پیدا کرده و این کاملا موضوع شفاف و روشنی است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: مخالفان بدانند که به بهانه مخالفت با دولت در اصل با منافع ملی ما مواجه و رو در رو می شوند و زحمات دیپلماسی را زیر سوال می برند.

رحیمی تاکید کرد: آنان در ظاهر قضیه دولت را می زنند ولی با اقداماتشان در حال زیر سوال بردن حاکمیت در سطح بین الملل هستند؛ از این رو نباید به اقدامات تخریبی خود ادامه دهند.

وی گفت: عقل سلیم حکم می کند اگر دلسوز منافع ملی هستیم در جهت حفظ منافع ملی همبستگی و وحدت داشته باشیم و دولت را تخریب نکنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: باید اولویت اصلی امروز ما حفظ وحدت و همبستگی برای تحقق اهداف دولت باشد، همه باید به دولت کمک کنیم تا بتواند در حل مشکلات گام های اساسی را بردارد.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هفتم خرداد در دیدار با دانشجویان، لزوم بکارگیری امید، عزم و برنامه ریزی را خاطرنشان کردند و افزودند: کسانی که یأس و نومیدی به جامعه پمپاژ می کنند، ممکن است دشمن نباشند، اما حتماً کار آنها، همان کار دشمن است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر