بازدید 2295

محدودیت‌های‌ترافیکی عید‌فطر در جاده‌های مازندران

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محورهای مواصلاتی مازندران اعلام شد.
کد خبر: ۸۰۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ 13 June 2018

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محورهای مواصلاتی مازندران اعلام شد.

«علیرضا قدمی» رئیس پلیس راه استان مازندران در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص محدودیت ترافیکی تعطیلات عید فطر در محورهایمواصلاتی مازندران اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه مازندران اظهارکرد: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا یکشنبه ۲۷ خرداد در محورهای مواصلاتی استان انجام می‌شود.

وی گفت: در محور هراز ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از چهارشنبه از 12 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 6 تا 24 و از ساعت 6 صبح شنبه تا 12 ظهر یکشنبه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: هم‌چنین در محور هراز از شنبه 26 خرداد از ساعت 12 تا 24 از رودهن به شمال مسدود و از ساعت 14 تا 2 بامداد یکشنبه از آب اسک به تهران یک طرفه می‌شود.

قدمی گفت: محور کندوان روزهای پنج‌شنبه 24 و شنبه 26 خرداد از ساعت 12 تا 24 از سمت مرزن‌آباد به کرج مسدود و یکشنبه 27 خرداد از ساعت 15 تا 2 صبح رفت و آمد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران در مورد محدودیت تردد در محور فیروزکوه خاطرنشان کرد: تردد تریلر به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در این محور از چهارشنبه ساعت 12 تا 24 و روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از ساعت 8 تا 24 ممنوع است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان