بازدید 4820

ثبت قیمت کالاها در سامانه 124 الزامی شد

سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت قیمت کالاها و خدمات بهره مند از نرخ ارز رسمی در سامانه 124 الزامی شد.
کد خبر: ۸۱۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 21 June 2018

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی در اطلاعیه مشترکی در 18 اردیبهشت ماه امسال بر ممنوعیت هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه تغییر نرخ ارز تاکید کردند، زیرا تامین و پرداخت ارز برای همه مصارف قانونی تعریف شده است.

به گزارش ایرنا از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، در این اطلاعیه آمده است: برای نظارت دقیق، هدفمند، موثر و برخورد سریع با متخلفان، لازم است همه تولیدکنندگان، واردکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات که از ارز رسمی (دلار 4200 تومان) بهره مند شده و می شوند، نسبت به تعیین قیمت کالا و خدمات خود براساس ضوابط قیمت گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت ها که در سامانه این سازمان به نشانی www.cppo.ir در دسترس است، اقدام کنند.

در این اطلاعیه از همه تولیدکنندگان، واردکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات خواسته شده تا فهرست قیمت ها را برای ثبت در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات (به نشانی www.124.ir) به ادارات کل تخصصی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارایه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: قیمت های اعلامی باید منطبق با ضوابط یادشده باشد؛ ضمن اینکه مسئولیت هرگونه مغایرت قیمت ها برعهده اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط بوده و هرگونه خودداری از درج قیمت و عرضه کالا و خدمات با نرخ های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.

براساس اطلاعیه سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، شهروندان می توانند با شماره تلفن های 54 و26200053 برای راهنمایی و هماهنگی نحوه ارایه اطلاعات و ثبت قیمت اقدام تماس گرفته و همچنین تخلف ها را از طریق سامانه 124 برای پیگیری اطلاع رسانی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار