بازدید 2706

شفاف سازی در اقتصاد به معنای رسوا سازی نیست/ضرورت شفاف سازی نحوه توزیع کالاهای وارداتی با ارز دولتی

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفاف سازی مجلس شورای اسلامی، بر لزوم راه اندازی سامانه ثبت حقوق مدیران و تعیین تکلیف املاک نجومی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۱۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 11 July 2018

امیر خجسته، با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، گفت:آمریکایی ها و دشمنان به مانند گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران کارشکنی می کنند بنابراین در جنگ اقتصادی، فرماندهان باید در خط مقدم جنگ باشند و علاوه بر گفتار با عمل خود نیز به الگوی مردم تبدیل شوند.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفاف سازی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:مسئولان باید از تجمل گرایی دوری کنند و با فساد اقتصادی بدون تعارف مبارزه کنند.شفاف سازی در اقتصاد به معنای رسوا سازی نیست.

راه اندازی سامانه ثبت حقوق مدیران و تعیین تکلیف املاک نجومی از مطالبات مردم است

نماینده مردم همدان و فامنین مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی، گفت:شفاف سازی باعث ارتقای اعتماد مردم می شود.باید مشخص شود چه کسانی ال سی اخذ کرده اند؟همچنین باید مشخص شود چه کسانی ثبت سفارش و واردات صوری انجام داده اند.

خجسته ادامه داد:اینکه مشخص شود چه کسانی با ارز دولتی به چه میزان کالا وارد کشور کرده اند و نحوه توزیع کالاهای وارداتی با کدام نرخ و با چه ساز و کاری بوده انتظار زیادی از مسئولان نیست.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی تصریح کرد: راه اندازی سامانه ثبت و شفاف سازی حقوق مدیران و تعیین تکلیف املاک نجومی از مطالبات مردم است باید با هر فساد اقتصادی مبارزه جدی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر