بازدید 2651

اهتزاز پرچم سوریه در خاستگاه جنگ هفت ساله سوریه/ ارسال ۱۰ تن کمک‌ بشردوستانه روسیه به درعا

پس از کنترل کامل ارتش سوریه بر درعا، نظامیان روسی در سوریه بیش از ۱۰ تن کمک بشردوستانه را وارد شهر داعل در استان درعا کردند.
کد خبر: ۸۱۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 13 July 2018

پس از کنترل کامل ارتش سوریه بر درعا، نظامیان روسی در سوریه بیش از ۱۰ تن کمک بشردوستانه را وارد شهر داعل در استان درعا کردند.

به گزارش تابناک، به نقل از روسیا الیوم، رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت: ما اکنون در شهر داعل در استان درعای سوریه هستیم و بار دیگر برای کمک به مردم این کشور آماده می‌شویم.

وی افزود: بازگشت ۲۰ هزار تن از ساکنان شهر به منازلشان نشان دهنده عادی شدن روال زندگی در شهر است. اکنون بیش از ۴۰ هزار تن در شهر هستند.

نظامیان روسی بیش از ۱۰ تن کمک بشردوستانه را به این شهر منتقل کردند.

همچنین تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرد که نیروهای ارتش وارد جنوب شهر درعا شده و پرچم سوریه را در نزدیکی دفتر پست که تنها ساختمان دولتی در بخشی از شهر است که مخالفان کنترل آن را در دست گرفته بودند، برافراشتند.

استان درعا اولین جایی بود که شورش‌ها و درگیری‌های مسلحانه در ۲۰۱۱ از آنجا علیه دولت دمشق آغاز شد که خیلی زود در دیگر مناطق این کشور نیز گسترش یافت و جنگ هفت ساله‌ای را دامن زد که هنوز ادامه دارد و از این استان به عنوان مهد شورش‌ها علیه دولت سوریه یاد می‌شود.

به گفته منابع هیئت نظامی روسی روز پنجشنبه وارد شهر درعا شدند تا مذاکرات درباره تحویل مناطق تحت سیطره مخالفان به دولت را برگزار کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر