بازدید 2126
۱

قائمشهر و نساجی باز هم طعم برد را نچشیدند

در دقیقه 2+90 صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پارس جنوبی در برخورد توپ با دست مدافع این تیم اتفاق افتاد که داور اعلام پنالنی نکرد.
کد خبر: ۸۲۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ 09 August 2018

رویارویی شاگردان نکونام و تارتار در مازندران برنده نداشت تا تماشاگران نساجی برای سومین مسابقه متوالی در حسرت نخستین برد تاریخش در لیگ برتر بمانند.

به گزارش تابناک ورزشی، نساجی قائمشهر با تساوی مقابل پارس جنوبی دو امتیازی شده و در رده چهاردهم جدول قرار گرفتند و شاگردان تارتار نیز همچنان در رده پنجم جدول باقی ماندند.در دقیقه 2+90 صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پارس جنوبی در برخورد توپ با دست مدافع این تیم اتفاق افتاد که داور اعلام پنالنی نکرد.

شرح گل

نساجی قائمشهر1 - پارس جنوبی صفر (دقیقه 29: محمد عباس‌زاده): پنالتی اعلام شده به سود نساجی را عباس‌زاده در حالی که گوهری به سمت راست شیرجه زده بود را به مرکز دروازه زد تا تیمش را به گل اول برساند.

نساجی قائمشهر1 - پارس جنوبی 1 (دقیقه 53: ابراهیم صالحی): شوت نقی‌زاده به حامد شیری برخورد کرد و برگشت شد، در ریباند پورامینی با ضربه آکروباتیک شوت‌زنی کرد و این بار توپ با دیوسالار برخورد داشت تا این بار توپ جلوی پای صالحی بیافتد و این بازیکن در شلوغی محوطه جریمه نساجی با شوت زمینی گلزنی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پارس جنوبی جم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر