بازدید 12163
۷
بازتاب

حمله اینستاگرامی ایرانی‌ها به سرمربی جهانبخش!

طی ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بی‌شماری از افرادی که می‌توان آنها را به زامبی‌های اینستاگرامی تشبیه کرد، به صفحه باشگاه برایتون انگلیس هجوم بردند و به کریس هاتن، سرمربی این تیم فحاشی کردند که پیام‌های آنها در ۱۶ پست آخر صفحه اینستاگرام باشگاه برایتون دیده می‌شود.
کد خبر: ۸۲۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 21 August 2018

عدم حضور ستاره ایرانی برایتون مقابل منچستریونایتد واکنش شدید بسیاری از کاربران اینستاگرامی را علیه سرمربی برایتون به همراه داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اینکه علیرضاجهانبخش بزرگ‌ترین و گران قیمت‌ترین نقل و انتقال فوتبالی ایران را با باشگاه برایتون انگلیس امضاء کرد، انتظار می‌رفت از همین شروع فصل جزو نفرات اصلی تیمش قرار بگیرد و به ویژه در هفته دوم که به مصاف منچستر یونایتد می‌روند، حداقل به‌عنوان بازیکن تعویضی بازی کند.

جهانبخش ۱۶روز قبل از نخستین بازی فصل برایتون در لیگ جزیره به تمرینات تیم جدیدش اضافه شد و در دو مسابقه دوستانه پیش فصل یک نیمه مقابل نیس فرانسه و ۲۰ دقیقه برابر نانت به میدان رفت ولی عدم حضور او در تمرینات پیش فصل و (احتمالا) ناهماهنگی با سایر بازیکنان موجب شد تا گران قیمت‌ترین بازیکن باشگاه برایتون با تصمیم کریس هاتن، سرمربی این تیم در شروع فصل نیمکت‌نشین شود.

در هفته اول لیگ برتر انگلیس برایتون مهمان واتفورد بود و با ۲ گل شکست خورد که این ستاره ملی پوش ایرانی از دقیقه ۷۱ به‌عنوان سومین تعویضی تیمش وارد زمین شد و با وجود نفوذهای خطرناک و پاس‌های خوبی که داشت ولی نتوانست روی دروازه حریف خطرساز ظاهر شود و عملکردی که فصل گذشته در آلکمار داشت را ارائه دهد.

حمله اینستاگرامی ایرانی‌ها به سرمربی جهانبخش!

برایتون شب گذشته در هفته دوم لیگ جزیره میزبان منچستریونایتد بود که با توجه به شکست هفته اول و تمریناتی که مهاجم ایرانی داشت، انتظار می‌رفت بعد از یک بازی نیمکت‌نشینی جهانبخش و حضور به‌عنوان بازیکن تعویضی مقابل واتفورد در نخستین مسابقه فصل، او برای اولین بار برابر شیاطین سرخ جزو ترکیب اصلی قرار بگیرد ولی باز هم این اتفاق رخ نداد. برایتون دست به کار بزرگی زد و منچستر یونایتد را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد که با وجود سه تعویضی، علیرضا جهانبخش فرصت حضور برابر یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس را پیدا نکرد و همین اتفاق موجب ناراحتی بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی شد.

با توجه به پیروزی برایتون، نمی‌توان راجع به عملکرد فنی این تیم مقابل منچستر یونایتد انتقاد زیادی وارد کرد ولی با این وجود، هواداران ایرانی علیرضا جهانبخش که برای بازی کردن او برابر شیاطین سرخ از مدت‌ها قبل لحظه شماری می‌کردند، از تصمیم سرمربی برایتون ناراحت شدند و در فضای مجازی به او حمله‌ور شدند.

طی ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بی‌شماری از افرادی که می‌توان آنها را به زامبی‌های اینستاگرامی تشبیه کرد، به صفحه باشگاه برایتون انگلیس هجوم بردند و به کریس هاتن، سرمربی این تیم فحاشی زیادی کردند که پیام‌های آنها در ۱۶ پست آخر صفحه اینستاگرام باشگاه برایتون دیده می‌شود. البته تعدادی از هواداران فوتبال ایران هم به فحاشی‌های دیگر ایرانیان علیه سرمربی برایتون واکنش نشان دادند و ضمن موضع‌گیری، با انتشار پیام‌های فارسی و انگلیسی در بخش نظرات، از مسؤولان باشگاه برایتون عذرخواهی کردند ولی بیشتر از اینگونه پیام‌ها، الفاظ رکیک در پست‌های این صفحه به چشم می‌خورد.

برایتون شنبه شب هفته آینده در سومین مسابقه فصل لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد مهمان لیورپول است و بعید نیست علیرضا جهانبخش با رسیدن به مرز آمادگی و هماهنگی با بازیکنان در ترکیب قرار بگیرد؛ چراکه او گران قیمت‌ترین بازیکن باشگاه‌اش محسوب می‌شود و نمی‌توان احتمال داد که او مثل دو هفته قبل نیمکت‌نشین آنتونی نوکارت فرانسوی در ادامه فصل باشد.

بدون تردید به وجود آوردن چنین شرایطی نمی‌تواند خوشایند ستاره ایرانی باشد و مطمئنا جهانبخش نیز به داشتن چنین طرفدارهایی علاقه‌مند نیست؛ هوادارانی که ممکن است نگاه تماشاگران و حتی مسؤولان باشگاه انگلیسی را به این فوتبالیست خوش اخلاق تغییر دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
طبق معمول ، عده ای از ایرانی های همیشه در صحنه در اینجور فحاشی ها و هنجار شکنی ها حاضر هستند . باید تاسف خورد به حال این افرادی که از دل مردم با فرهنگ ایران ، همچین حرکات سخیف و بی ارزشی رو میکنند .
کلّاً اخلاق در جامعه ایرانی بشدّت در حال افول است. وقتی سران مملکت بدینگونه در مجلس و دولت و قضا بداخلاقی می کنند چه انتظاری از مردم خصوصاً جوانان می توان داشت؟ النّاسُ علی دین ملوکِهِم
اینقدر ننویسید حملۀ اینستگرامی ایرانی ها !!!
کدوم ایرانی . اگر منظور از ایرانی ، میلیونها شهروند این کشور هستند که بدون هیچ مشکل کنار هم زندگی می کنند و نه کاری به مربی جهانبخش دارند و نه کاری به مسی و رونالود و داور استرالیایی و نه ...
این عدۀ بسیار کم و البته بی ارزش را دو گروه تشکیل می ده :
اول تعدادی انگشت شمار جوان نادان که مشکلات روحی فراونی دارند و اساسا هر جا مجال فحش دادن باشه اونها حضور دارند .
دوم همونهایی که از طریق شبکه های مجازی از مردم می خواهند که به خیابان بریزند و جنگ خیابانی را تبلیغ می کنند که البته این گروه مستقیم دستور می گیرند و شاید هم دستمزد .
خراب کردن خیابانها در داخل و خراب کردن چهرۀ ایران در خارج ماموریت اونهاست .
یعنی چی؟ وقتی کیروش بازیکنی را برای یک بازی جزو نفرات انتخاب نمی کند می گویند حق کیروش است که با توجه به حریف ترکیب تیم اش را خود انتخاب کند اما حالا ترکیب زورکی را از مربی برایتون می حواهند!! این هجمه را جناب امیر هاشمی مقدم که چند درصد از پورسانت اش به خطر افتاده راه انداخته است. این تابناک هم راه را عوضی می رود.
متاسفانه بی فرهنگی از سر و کولمون میریزه!!!
کار استقلالی ها به سرکردگی فردوسی پور هست. همون طور که حمله به بازی های پرسپولیس و حمله به اتوبوس پرسپولیس رو سامان دهی کردن.
همین افراد وجودشون مملکت رو به خرابی کشونده چه برسه به افراد دیگه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر