بازدید 7767
۱
گزارش

سهراب ایرانی، رکورد جهان را در بازیهای آسیایی شکست

بعد از ۱۹ سال رکورد یکضرب دسته ۹۴ کیلوگرم به نام سهراب مرادی از ایران ثبت شد. او سال گذشته در حرکت دوضرب و مجموع هم رکورددار این دسته شده بود.
کد خبر: ۸۲۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 25 August 2018

سهراب مرادی وزنه بردار دسته ۹۴ کیلو ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا با مهار وزنه ۱۸۹ کیلوگرمی رکورد جهان را شکست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رقابت های دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری بازی های آسیایی از ساعت ۱۴ امروز به وقت محلی آغاز شد. ایران در این دسته سهراب مرادی و کیانوش رستمی را به عنوان ۲ نماینده خود دارد. در حرکت یکضرب این دسته کیانوش رستمی با ثبت وزنه ۱۷۵ کیلوگرمی در حرکت دوم و انداختن وزنه ۱۸۵کیلوگرم در رده دوم ایستاد.

سهراب مرادی هم برای انتخاب اول وزنه ۱۸۲ کیلوگرمی را بالای سر برد تا با همین حرکت صدرنشینی اش در یکضرب قطعی شود. او در ادامه به رکورد جهان حمله کرد. رکورددار حرکت یکضرب دسته ۹۴ کیلوگرم کاخی کاشیاشویلی از یونان بود که در سال ۱۹۹۹ وزنه ۱۸۸ کیلوگرمی را ثبت کرده بود. سهراب مرادی یک بار پشت وزنه ۱۸۹ کیلوگرمی ایستاد و نتوانست آن را با موفقیت بالای سر ببرد.

سهراب برای بار دوم پشت این وزنه در حرکت سوم ایستاد و این بار با موفقیت موفق شد رکورد ۱۸۹ کیلوگرم را با ۳ چراغ سفید به نام خود ثبت کند. بدین ترتیب بعد از ۱۹ سال رکورد یکضرب دسته ۹۴ کیلوگرم به نام سهراب مرادی از ایران ثبت شد. او سال گذشته در حرکت دوضرب و مجموع هم رکورددار این دسته شده بود.

مرادی که قهرمان المپیک هم شده بود خوشحالی خود را اینگونه نشان داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دمت گرم م مم م ممممممممممممممممممممممممممممممم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار