بازدید 1222

تهدید دوترته علیه منتقدان خارجی سیاست مبارزه با قاچاق مواد مخدر فیلیپین

رئیس‌جمهور جنجالی فیلیپین اعلام کرد، منتقدان خارجی سیاست مبارزه با قاچاق موادمخدر این کشور، "اهداف زنده انسانی برای ارتش فیلیپین" هستند.
کد خبر: ۸۳۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 22 September 2018

رئیس‌جمهور جنجالی فیلیپین اعلام کرد، منتقدان خارجی سیاست مبارزه با قاچاق موادمخدر این کشور، "اهداف زنده انسانی برای ارتش فیلیپین" هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رودریگو دوترته، رئیس‌جمهور فیلیپین اعلام کرد: تنها مردم کشورم حق زیرسوال بردن سیاست‌های من را دارند.

دوترته این اظهارات را پس از این بیان کرد که دو پرونده شکایت به دادگاه بین‌المللی کیفری علیه سیاست‌هایش در مبارزه با قاچاق موادمخدر و سرکوب مخالفان ارجاع داده شده است.

وی خطاب به مردم فیلیپین گفت: شما این حق را دارید که از من انتقاد کنید، هر زمان که بخواهید و هرگز من علیه شما اقدامی نمی‌کنم اما منتقدان خارجی دهانشان را ببندند.

در ماه مارس نیز رئیس‌جمهور فیلیپین اعلام کرده بود که اگر بازرسان بین‌المللی وارد این کشور شوند، "آنها را به عنوان غذا به تمساح‌ها خواهد داد".

با گذشت دو سال از ریاست جمهوری دوترته و آغاز مبارزه با موادمخدر، دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرده‌ است که بیش از 12 هزار نفر توسط پلیس و نیروهای نامشخص مسلح کشته شده‌اند اما رهبر فیلیپین این ادعاها را رد کرده و گفته است که هدف از این مبارزات اجرای قانون است

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار