بازدید 1854

بخش عمده‌ای از مشکلات کشور به مجلس باز می‌گردد

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیبنده نمایندگان نیست که از تریبون مجلس فقط برای انتقادات، بدون ارائه پیشنهاد استفاده کنند چرا که مجلس ریل گذار نظام است و باید بدانیم که بخش عمده‌ای از مشکلات کشور به مجلس باز می‌گردد.
کد خبر: ۸۳۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 26 September 2018

محسن کوهکن در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: وقتی در زمان انتخابات ریاست جمهوری، داوطلبین به نوعی صحبت می‌کنند که مردم فکر می‌کنند هر کدام از آنها را انتخاب کنند، توانمند در حل مشکلات کشور خواهند بود، پس به مردم حق می‌دهیم که وقتی مشکلات اقتصادی پیش می‌آید، بدون اینکه به ریشه‌های آن توجه کنند، تمام انتظاراتشان از مسئولین اجرایی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: کاهش ارزش پول ملی در کشورهای همسایه ما هم به وجود می‌آید اما مسئولین از مردم درخواست می‌کنند که طلا و ارزهای خارجی خود را به بانک ببرند و پول ملی خود را تقاضا کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در چنین شرایطی باید با مردم حرف زد و واقعیت را به آنها گفت و همچنین با اشاره به شرایط جنگ، گفت: اقتدار امروز ما ناشی از روحیه‌ای است که در زمان جنگ داشتیم. پذیرفته شده نیست در چنین شرایطی بازار روانی و شایعات اقتصادی دامن زده شود و مسئولین مربوطه توضیحاتی برای مردم ندهند.

کوهکن با بیان اینکه انتقاد سازنده باید با پیشنهاد خوب همراه باشد، گفت: زیبنده نمایندگان نیست که از وقت و تریبون مجلس صرفا برای انتقادکردن بدون ارائه پیشنهاد استفاده کنند.

وی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب گفت: مجلس ریل‌گذار است و باید برای دولت ریل‌گذاری کند. اما باید دانست بخش عمده‌ای از مشکلات کشور به مجلس برمی‌گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل