بازدید 11571
۸
درصورت قهرمانی قرمزها در لیگ قهرمانان آسیا رقم خواهد خورد؛

بازی‌رسمی پرسپولیس-رئال‌مادرید؛آذرماه‌دردوبی

دو تیم العین امارات و ولینگتون نیوزیلند اولین دیدار مسابقات را انجام می‌دهند و برنده این دیدار وارد مرحله یک چهارم شده و با قهرمان آفریقا بازی خواهد کرد. دو تیم دیگر مرحله یک چهارم گوادالاخارای مکزیک و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا هستند که برنده مسابقه اول در نیمه نهایی به دیدار قهرمان لیبرتادورس و برنده بازی دوم باز هم در نیمه نهایی رو در روی رئال مادرید قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۴۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 11 October 2018

تیم پرسپولیس تهران در صورت کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا این شانس را دارد در جام باشگاه‌های جهان با رئال مادرید در مصافی رسمی، رو به رو شود.

به گزارش تابناک ورزشی، قرار است جام باشگاه‌های جهان از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ دسامبر (۲۱ آبان تا اول دی) در دو شهر العین و‌ ابوظبی امارات برگزار شود. مسابقاتی که تا حالا چهار تیمش را شناخته و منتظر تکمیل شدن آن است. تا به الان حضور تیم‌های العین امارات (میزبان)، گوادالاخارای مکزیک (قهرمان کونکاکاف)، رئال مادرید (قهرمان اروپا) و ولینگتون نیوزلند قطعی شده است و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، قهرمان لیبرتادورس و قهرمان آفریقا دیگر تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های جهان هستند.

اما طبق قرعه کشی انجام شده دو تیم العین امارات و ولینگتون نیوزیلند اولین دیدار مسابقات را انجام می‌دهند و برنده این دیدار وارد مرحله یک چهارم شده و با قهرمان آفریقا بازی خواهد کرد. دو تیم دیگر مرحله یک چهارم گوادالاخارای مکزیک و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا هستند که برنده مسابقه اول در نیمه نهایی به دیدار قهرمان لیبرتادورس و برنده بازی دوم باز هم در نیمه نهایی رو در روی رئال مادرید قرار خواهد گرفت.

تیم پرسپولیس ایران در حال حاضر یکی از تیم‌های حاضر در نیمه نهایی آسیاست که شانس خوبی برای صعود به فینال و قهرمانی در این مسابقات را دارد. شاگردان برانکو در صورت کسب قهرمانی می‌توانند امیدوار باشند با صعود به جام باشگاه‌های آسیا و گذر از نماینده مکزیک، مسابقه‌ای رسمی و تاریخی با پرافتخارترین باشگاه اروپا برگزار کرده و این گونه در فوتبال ایران تاریخ سازی‌ کنند. قرمزپوشان پایتخت روز اول آبان دیدار برگشت خود با السد را برگزار کرده و در صورت کسب نتیجه لازم به فینال صعود کرده و با برنده دیدار کاشیما ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی مصاف می‌دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
تو بازی رفت فقط السد رو با پنالتی یکی زدیم حالا خودمون رو قهرمان آسیا و برنده بازی با نماینده مکزیک و در نهایت حریف رئال می دونیم. فقط روتون نشد وگرنه می گفتید فرصتی تاریخ دست داده تا انتقام شکست از اسپانیا در جام جهانی رو از رئال بگیریم.
خسته نباشید!
به تیم پرسپولیس ایران در بازی های آسیایی باید نگاه ملی شود ...


پرسپولیس با قهرمانی در آسیا می تواند کاری را بکند که تیم ملی فوتبال و تیم های باشگاهی ما در چند دهه اخیر از انجام آن ناتوان بوده اند ...
سلامتی جوگیرها صلوات
بزارین اول قهرمان شید بعد خیالبافی کنین
حداقل تیتر میزدی دیدار اختمالی پرسپولیس رئال مادرید..
دیشب خواب دیدم که بازی برگشت وپرسپولیس السد میره وقت اضافه پنالتی االبته قبل از معلوم شدن نتیجه از خواب پاشدم
آدم فكر ميكنه ديدار قطعيه!
انها سالها اعتماد بنفس را از ایرانی ها گرفته بودند اما فوتیال ایرانی اعتماد بنفس لازم را برای مسابقه دادن با تیم های بزرگ پیدا کرده است اگر این دیدار برگزار شود و تیم پرسپولیس خوب بازی کند احتمالا بیرانوند به رئال دعوت خواهد شد
با سلام
لطفاً اصلاح نمایید.
تاریخ ۱۲ تا ۲۲ دسامبر (۲۱ آذر تا اول دی) ...... درست است
نه (۲۱ آبان تا اول دی) ....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان