بازدید 2227

سکوت مجامع بین‌المللی در مواجه با اقدام تروریستی ریاض معنادار است

نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس نهم اعتقاد دارد اردوغان باید در مواجه با ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد سعودی در ترکیه، عربستان را تنبیه سیاسی – امنیتی کند.
کد خبر: ۸۴۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 11 October 2018

منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در ترکیه، گفت: با توجه به اینکه وی پس از ورود به کنسولگری عربستان ناپدیده شده این امر عادی به نظر نمی رسد و باید بررسی های کارشناسی بیشتری برای مشخص شدن عوامل آن انجام شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس نهم با اشاره به اینکه دولت ترکیه مسئول تامین امنیت تمام اتباع خارجی است که در این کشور حضور دارند، اظهار کرد: بنابراین شفاف سازی پشت پرده این رخداد، سبب دفاع از حیثیت این کشور محسوب می شود.

سکوت معنادار مجامع بین المللی در مواجه با اقدام تروریستی ریاض

وی با بیان اینکه رژیم حاکم ریاض با از بین بردن جمال خاشقجی در استانبول در واقع از حاکمیت ترکیه عبور کرده که امری قابل تامل است، ادامه داد: متاسفانه مجامع بین المللی نیز در مواجه با این اقدام تروریستی سکوت کرده اند و این امر در حالیست که مجامع حقوق بشری باید تعریف جدیدی از دولت حامی تروریسم عربستان داشته باشد.

حقیقت پور افزود: می توان گفت هر کشوری که از این به بعد در مواجه با عربستان سعودی اقدامات حمایت گرایانه انجام دهد، به نوعی در رفتارهای ظالمانه این کشور مقصر محسوب می شود.

لزوم تنبیه سیاسی – امنیتی عربستان از سوی اردوغان

نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس نهم خاطرنشان کرد: اردوغان برای حفظ هویت ترکیه باید اقدام جدی انجام دهد و عربستان را تنبیه سیاسی – امنیتی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها