بازدید 5062

بازداشت مدیر و معاون خاطی مدرسه در تاکستان

در بررسی‌های اولیه مشخص شده این فرد انگیزه خاصی برای این اقدام نداشته و امکان دارد که به قصد ماجراجویی این کار را کرده باشد، اما تحقیقات پلیسی و قضایی در خصوص این اتفاق که روز گذشته رقم خورد همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۴۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 11 October 2018

سرپرست فرمانداری تاکستان گفت: مدیر و معاون خاطی مدرسه دخترانه سماء این شهرستان برای انجام بازپرسی و ادای توضیحات در خصوص ماجرای خونگیری مشکوک فردی از دانش آموزان این واحد آموزشی بازداشت شدند.

محمد مبین روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این ۲ تن برای انجام بازپرسی به طور موقت بازداشت شده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به آزمایش‌های انجام شده این اطمینان خاطر به والدین دانش آموزان داده شده که همگی آن‌ها در صحت و سلامت هستند.

سرپرست فرمانداری تاکستان گفت: به منظور جلب اطمینان اولیاء، دانش آموزان این مدرسه تا مدتی تحت مراقبت‌های دانشگاه علوم پزشکی خواهند بود.

مبین گفت: آزمایش‌های فرد خونگیر نیز که پسری ۱۷ ساله و دانش آموز است نیز نشان می‌دهد وی سالم بوده و مشکل خاصی ندارد.

این مسئول در پایان اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شده این فرد انگیزه خاصی برای این اقدام نداشته و امکان دارد که به قصد ماجراجویی این کار را کرده باشد، اما تحقیقات پلیسی و قضایی در خصوص این اتفاق که روز گذشته رقم خورد همچنان ادامه دارد.

روز گذشته فرد یاد شده با حضور در مدرسه دخترانه سماء تاکستان خود را از نیرو‌های هلال احمر معرفی کرده و از دانش آموزان این مدرسه اقدام به تست قند خون کرده بود.

تاکستان مرکز شهرستانی به همین نام بوده و در ۳۵ کیلومتری غرب قزوین قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر