بازدید 19442

روايت احمدي‌نژاد از مافياي سيگار

كسي هست كه اگر من اشاره كنم شما مي‌شناسيد. آقايي كه هنوز هم در يكي از مراكز است و زياد هم مصاحبه مي‌كند و ادعاهاي خيلي گنده مي‌كنه و تحليل‌هاي عجيب و غريب، اين آقا را صدا زده و گفته تو مي‌خواهي سيگار وارد كني. گفته بله و ...
کد خبر: ۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۰ 16 April 2008

رئيس‌جمهور در جمع مردم قم به افشاگري درباره يک شبکه مافياي سيگار پرداخت.

به گزارش «فردا»، دكتر محمود احمدي نژاد، رئيس جمهور ايران در اين اجتماع مردمي، به عوامل مخدوش‌کننده عدالت پرداخت و ضمن ارائه مثالي گفت: هنوز كساني هستند كه داراي اطلاعات و امتيازات ويژه هستند و از طريق آن ثروت اندوزي مي کنند.

احمدي‌نژاد افزود: در حال حاضر دو شبكه موازي با هم، هماهنگ با هم و هدايت شده از يك مركز، مسئول وارد كردن سيگار به داخل كشور ما هستند. يعني همان كساني كه سيگار وارد مي‌كنند دو شبكه درست كرده‌اند؛ يک شبكه رسمي و يک شبکه غير رسمي. يکي از گمركات وارد مي‌کند و يکي با طراحي و حتي درگيري با نيروي انتظامي به صورت قاچاق سيگار وارد كشور مي‌کنند.

احمدي‌نژاد با بيان اينکه اينها يک شبكه گسترده‌اند افزود: دخانيات ما دو سال است كه دارد دست‌ها را يكي يكي قيچي مي‌كند. اگر بخواهيد عوارض گمركي را آن‌طوري كه حق است از اينها بگيريد، فشار را به قاچاق مي‌آورند و اگر عوارض را پايين بياوريم، سيل سيگار است كه وارد كشور مي‌شود.

احمدي‌نژاد در ادامه افشاگري خود گفت: كسي هست كه اگر من اشاره كنم شما او را مي‌شناسيد. دخانيات ما براي اينكه اين شبكه را به هم بزند گفته است كه آقا من امتيازات واردات سيگار به جاي اينكه دست يك نفر باشد، آزاد مي‌گذارم. هر كس مي‌خواهد طبق مقررات و ضوابط بهداشتي و عوارض گمركي سيگار وارد كند. كس ديگري هم آمده كه حالا آدم به ظاهر سالمي است و گفته است من بدون قاچاق و تقلب و رشوه مي‌خواهم سيگار وارد كنم.

رئيس جمهوري افزود: آقايي كه هنوز هم در يكي از مراكز است و زياد هم مصاحبه مي‌كند و ادعاهاي خيلي گنده مي‌كند و تحليل‌هاي عجيب و غريب، اين آقا را صدا زده و گفته تو مي‌خواهي سيگار وارد كني. گفته بله. گفته است پنج ميليارد دلار بايد بدهي به فلان آقا. گفته است براي چي بايد بدهم؟ گفته مگر نمي‌خواهي سيگار وارد كني؟ گفته بله مي‌خواهم وارد كنم و عوارض قانوني را مي‌پردازم و سيگار مورد قبول بهداشت را وارد مي‌كنم. گفته است نخير نمي‌شود تا تو اين پول را ندهي امكان ندارد بتواني سيگار وارد كني.

وي با بيان اينکه اين فرد پول را در نهايت نپرداخته ادامه داد: رئيس دخانيات آمد پيش من و گفت فلان آقا مرا صدا كرده و گفته چرا مي‌خواهي به اين فرد مجوز وارد كردن سيگار بدهي؟تو حق نداري به اين مجوز ورود سيگار بدهي. والا با تو برخورد مي‌كنيم.

رئيس جمهوري در پايان تاکيد کرد: مشخصات اين فرد را گفتم متوجه مي‌شويد. ببينيد صدا فردا از كجا درمي آيد همان جاست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
این کس یا کسان ، شبکه یا شبکه ها چه موجوداتی هستند . آیا در برخورد با آنها بین قوای سه گانه اختلاف نظر وجود دارد ؟ چه کسی در این خصوص مسئولیت دارد و از انجام آن قصور و کوتاهی می کند ؟آیا این تضعیف نظام جمهوری اسلامی نیست که هر از گاهی رئیس جمهور حرف از مافیای اقتصادی می زندولی هیچ موقع این مافیا معرفی و با آن برخورد نمی شود؟ آیا فکر نمی کنید با این گفتمان اعتماد مردم نسبت به نظام سست و سوظن بعنوان گناه کبیره در جامعه اسلامی گسترش پیدا میکند ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر