بازدید 2816

دبل صعود ایران به پینگ‌پنگ المپیک؛ ندا و نیما در پاریس

کد خبر: ۱۲۳۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ 19 May 2024

دبل صعود ایران به پینگ‌پنگ المپیک؛ ندا و نیما در پاریس

نیما عالمیان با شکست برادرش نوشاد در انتخابی المپیک، سهمیه حضور در پاریس را کسب کرد؛ البته نوشاد هم امکان حضور در المپیک از طریق رنکینگ جهانی را دارد. 

به گزارش تابناک ورزشی‌؛ دیدار فینال مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک (آسیای میانه) در بخش مردان امروز با جدال دو برادر یعنی نوشاد و نیما عالمیان برگزار شد که نیما با شکست نوشاد، توانست جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کند.

در این دیدار نیما بازی برتری را از خود به نمایش گذاشت و با حسب 4 بر یک به پیروزی رسید و برای سومین بار راهی المپیک شد. نیما سابقه حضور در المپیک های 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد.

ضمنا دیدار فینال مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در بخش زنان امروز برگزار شد و ندا شهسواری ملی پوش کشورمان به مصاف سروناز از قزاقستان رفت و 4 بر 3 به برتری رسید.

در این دیدار که حساس و نزدیک دنبال شد هر دو بازیکن سه سِت را پیروز شدند تا برنده در سِت هفتم مشخص شود. در سِت هفتم و پایانی شهسواری با تمرکز بالا موفق شد حریفش را شکست دهد و برای سومین بار حضور در المپیک را تجربه کند.

این پینگ پنگ باز ایران نیز در المپیک های 2012 و 2016 سابقه حضور دارد.

با کسب مجوز ندا شهسواری و نیما عالمیان تعداد سهمیه‌‍‌های کاروان ورزشی کشورمان برای حضور در المپیک پاریس به ۳۴ برسد. در مدت زمان باقی مانده تا شروع رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس همچنان کاروان ورزشی کشورمان شانس افزایش سهمیه‌های خود در رشته‌های بوکس، تیراندازی با کمان، دوومیدانی، شنا، تنیس روی میز، ژیمناستیک و والیبال را دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی